کد خبر: ۲۰۵۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶

داریوش قنبری: جهانگیری فردی با تجربه و خوش فکر است

معاون اول رییس جمهور از گزینه های مهم در کابینه است که در گذشته تحت عنوان نخست وزیر ایفای نقش میکرد. بر همین اساس انتخاب معاونت اول در کابینه از اولویت های تشکیل هر دولت محسوب میشود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام حسن روحانی، اسحاق جهانگیری را برای این سمت انتخاب کرده  و آن طوری که کارشناسان میگویند وی یکی از بهترین گزینه ها برای این سمت است که با توجه به سوابق درخشان گذشته اش شاید بتواند آنچه را که تا کنون باید محقق میشد به ثمر برساند.

در همین خصوص داریوش قنبری کارشناس مسایل سیاسی معتقد است که  جهانگیری فردی با تجربه و خوش فکر است و انتخاب وی بسیار به جا و مفید بوده است. او گفت: از نظر من جهانگیری فردی آگاه است که  افکار عالمانه ای دارد و قطعا میتواند در سمت خود موفق باشد.

نماینده مردم ایلام در مجلس هشتم افزود:‌ آقای روحانی با توجه به شناختی که از کابینه خود دارد و با توجه به اشرافی که از مشکلات کشور  به دست آورده است مهره چینی مناسبی در کابینه دولت یازدهم انجام داده است و خوشبختانه اسحاق جهانگیری فردی است که هیچگونه سابقه منفی در کارنامه خدمت 35 ساله اش ندارد.

این عضو جبهه مردم سالاری گفت: شناسایی دغدغه های کشور از مهمترین صفت هایی است که من از آقای جهانگیری سراغ دارم و فکر میکنم ایشان بهترین گزینه برای معاون اولی ریاست جمهوری است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین