کد خبر: ۲۰۶۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
منشوریهای فوتبال همچنان جولان می دهند!

چگونه ریشه فساد در فوتبال خشکیده می شود

منشوریها می دانند باید از فرصتهای باقیمانده نهایت سوءاستفاده را برده و با ثبت قرارداد بازیکنان و کادرهای فنی و ... در فدراسیون فوتبال به پول برسند ! یعنی همه کار برای رسیدن به پول از هر راهی ! روش جدید منشوریها تیمداری بصورت کنتراتی است ! لازم است در به نتیجه رسیدن زحمایت حاج آقا علیپور، این روحانی شریف از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تا ریشه فساد در فوتبال خشکیده شود .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اکنون  بیش از هر روز دیگر نیاز به شناسایی زوایای مختلف ورزش و بخصوص فوتبال کشور داریم . پس از حرفه ای شدن فوتبال و سرمایه گذاری مالی در باشگاهها که البته بصورت غیر کارشناسانه دنبال شده و می شود، شاهد ناهنجاریهایی هستیم که می باید ضمن کالبد شکافی لازم و کافی در صدد رفع معایب و تقویت نقاط مثبت آنها باشیم.

 به گزارش تابناک، آنچه این روزها خودنمایی کرده و فضای ورزش را بیش از پیش ملتهب میکند عدم برخورد با منشوریها و عقبه کاری و فکری آنهاست تا بدانجا که منشوریهای گستاخ بدنبال تهمت زدن به انسانهای شریف و با وقاری هستند که با از خود گذشتگی و قرار دادن جان ومال و آبرویشان در کف دستان خویش و با خلوص نیت عملی و کاری در صدد پاکسازی افراد منشوری در فوتبال کشور هستند.

 اما چرا منشوریهای ترمز بریده این روزها علنی حمایتهایشان را عنوان و بی مهابا استدلالهای واهی را برزبان جاری می کنند. دلایل اصلی برمیگردد به تغییر و تحولات سلسله وار در وزارتخانه ها و به طبع آن شرکتها و نهایت هیئت مدیره و مدیر عامل برخی باشگاههای ورزشی!

 منشوریها می دانند باید از فرصتهای باقیمانده نهایت سوءاستفاده را برده و با ثبت قرارداد بازیکنان و کادرهای فنی و ... در فدراسیون فوتبال به پول برسند ! یعنی همه کار برای رسیدن به پول از هر راهی ! روش جدید منشوریها تیمداری بصورت کنتراتی است !

روشی که در آن مربیان منشوری قرارداد بازیکنان ، کادرفنی و ...را مثلاً با شش میلیارد تومان بسته اند !اما در حقیقت پولی که به عوامل ذکر شده میرسد کمتر از دو میلیارد تومان خواهد بود!و چهار میلیارد تومان پولی که از این راه خارج میشود مابین مربیان منشوری و شرکاء مستقر در برخی باشگاهها تقسیم خواهد شد !

اما منشوریها از کجا حمایت و وارد باشگاهها میشوند !؟مطمئناً اگر مدیران اسلامی کشورمان بر اساس آموزه های دینی عمل و رفتار کنند هیچگاه شاهد حضور افراد منشوری در باشگاهها نخواهیم بود و فیلتر اصلی برای جلوگیری از ورود منشوریها به باشگاهها همان مدیران اصلح نظام اسلامی ایران خواهند بودکه هیچگاه حاضر به رسیدن به جاه و مقام و پول از هر راهی نیستند و نیازی به ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای که اینروزها آنرا بنام منشور اخلاقی میشناسیم نخواهد بود

عده ای بدنبال دریافت مجوز فروش فلان کالای ورزشی خود یا دوستانشان بوده و از دایره اخلاق خارج و با تهمت زدن بدنبال صیدشان میگردند و جهت رسیدن به هدفشان به افراد صالح انگ های مختلف زده و بدون داشتن اطلاعات کافی اما آگاهانه ،محیط ورزش را ملتهب و با گل آلود کردن آب بدنبال رسیدن به اهدافشان هستند.

به همین دلیل نیروهای نظارتی باید با شناسایی و رصد امیال جاه طلبانه افراد ذکر شده خواب را بر آنها حرام و بیت المال را از غارت منشوریها نجات دهند .  امیدواریم به مراحلی از بلوغ اجتماعی برسیم تا با ارائه اخلاق ورزشی و حرفه ای سمبل و الگوی مناسبی برای جامعه ورزشی کشورمان در دنیا بوده و نیازی به ستاد منشور اخلاقی نداشته باشیم.

گفتنی ست در حال حاضر حاج آقا علیپور دبیر ستاد منشوری فدراسیون فوتبال گامهای موثری برداشته و با جدیت پرونده منشوریهای فوتبال را زیر ذره بین قرار داده است ، لازم است در به نتیجه رسیدن زحمایت حاج آقا علیپور، این روحانی شریف از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تا ریشه فساد در فوتبال خشکیده شود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین