کد خبر: ۲۰۶۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

برخورد خونین قطار با مسافران ایستگاه در هند/ ۳۵ نفر کشته شدند

حادثه زمانی رخ داد که مسافران یک قطار که اغلب زائر بودند قصد داشتند با عجله از قطار پیاده شوند که در همان زمان یک قطار سریع السیر وارد ایستگاه شده و تعدادی از مسافران را زیر گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بر اثر برخورد یک قطار از کنترل خارج شده با مسافران حاضر در یک ایستگاه در شرق هند حداقل ۳۵ نفر کشته و ده‌ها تن مجروح شدند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس هند از زیر گرفته شدن دهها مسافر با یک قطار سریع السیردر یک ایستگاه راه آهن در ایالت بیهار در شرق هند خبر داد.

به دنبال بروز این حادثه زائران حاضر در ایستگاه و مردم محلی که عصبانی بودند در اعتراض به مسئولان، ایستگاه راه آهن و 2 واگن قطار کناری را به آتش کشیدند و چند مسئول ایستگاه را گروگان گرفتند.

براساس این گزارش، حادثه زمانی رخ داد که مسافران یک قطار که اغلب زائر بودند قصد داشتند با عجله از قطار پیاده شوند که در همان زمان یک قطار سریع السیر وارد ایستگاه شده و تعدادی از مسافران را زیر گرفته است.

یک مقام دولت هند گفت: ما مطلع شدیم که 35 نفر هنگام عبور از خطوط ایستگاه کشته شدند و دهها نفر نیز مجروح شدند و انتظار میرود که تعداد قربانیان افزایش یابد.

وی مدعی شد: مسافران هنگامی که چراغ عبور قرمز بوده قصد داشتند از خطوط ایستگاه عبور کنند.

به گفته شاهدان عینی، قطار سریع السیر به دلیل سرعت بالا ده‌ها نفر را در ایستگاه جارو کرده است.

با توجه با بالا بودن جمعیت در این کشور و پایین‌بودن سطح استانداردهای حمل و نقل همواره تعداد قابل توجهی از مردم این کشور جان خود را به این دلیل از دست می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین