کد خبر: ۲۰۶۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

قتل خواهر به خاطر سوءظن

پسر جنایتکار که به خاطر سوء ظن خواهرش را به قتل رسانده بود، در جریان بازسازی صحنه قتل به تشریح جنایت خود پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چندی قبل ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون در جریان کشف جسد زن جوانی در یکی از جاده های اطراف این شهر قرار گرفتند.
 
تیم پلیسی پس از حضور در محل دریافتند، جسد متعلق به زن جوانی است که با ضربه های چاقو از پا درآمده و عامل یا عاملان جنایت جسد را پس از قتل در آن منطقه رها کرده اند.
 
از سوی دیگر به دلیل سرقت نشدن طلاهای مقتول احتمال قتل با انگیزه سرقت منتفی شد و کارآگاهان احتمال دادند زن ناشناس قربانی انتقامی کور شده است.
 
پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران تجسس ها برای افشای راز این جنایت را آغاز کردند. همزمان با این جنایت خانواده زن جوانی به نام نیلوفر با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن مرموز دخترشان خبر دادند که با بررسی این شکایت مشخص شد جسد کشف شده متلق به نیلوفر است.
 
با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه ای شد. تجسس های پلیس نشان داد، زن جوان چند ماه قبل به دلیل اختلافاتی که با همسرش داشت از او جدا شده بود. از سوی دیگر نیلوفر به خاطر رفتارش رابطه خوبی با خانواده اش نداشت و با یکی از برادرانش چند بار درگیر شده بود.
 
ماموران با کشف این سرنخ تحقیقات را بر روی خانواده زن جوان متمرکز کردند که یکی از برادرهایش به قتل اعتراف کرد و گفت: رفتارهای خواهرم پس از جدایی از همسرش باعث آبروریزی ما شده بود. چند بار به او تذکر دادم اما هیچ تغییری در رفتارش نداد. روز حادثه یکی از بستگانمان به خانه ما آمد و به من گفت تو اگر غیرت داشتی نمی گذاشتی خواهرت آبرویتان را ببرد. با این شنیدن این حرف ها عصبانی شدم و با ضربه های چاقو خواهرم را کشتم. بعد هم جسدش را در حاشیه جاده رها کردم.
 
با اعتراف متهم، ماموران و بازپرس جنایی او را به محل جنایت بردند که متهم به بازسازی جنایت خود پرداخت.
 
به گزارش مهر،پسر جنایتکار هم اکنون در زندان به سر می برد تا به زودی پای میز محاکمه قرار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین