کد خبر: ۲۰۶۷۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲

واکنش شمقدري به فيلم پسرش

جواد شمقدري از ديدار خصوصي خود با علي جنتي وزير فرهنگ ارشاد اسلامي بعداز انتصاب وي خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جواد شمقدري درباره ادامه فعاليت خود در سازمان سينمايي گفت: روز اول حضور علي جنتي در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در جلسه شوراي معاونين با ايشان حضور پيدا کردم و مباحثي مطرح شد.
 
وي ادامه داد: حق وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي است که درباره رياست سازمان سينمايي آينده تصميم‌گيري کند و نفر جديدي را معرفي کند البته ما تا زماني که فرد جديدي را معرفي کنند؛ همچنان هستيم و کار‌ها را انجام مي‌دهيم.
 
شمقدري درباره ديدار سينماگران با علي جنتي گفت: در برگزاري اين نشست و جلسه نقشي نداشتم و خود من هم حضور نداشته‌ام. البته من ديروز ديدار خصوصي با علي جنتي داشتم که جزئيات آن را بيان نمي‌کنم. شمقدري درباره فيلمسازي پسرش و قراردادي که وي با مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي منعقد کرده است، گفت: اين کار درست نيست که عده‌اي دنبال آن مي‌گردند به هر قيمتي يک خبر بزنند. قراردادهاي مرکز گسترش و جاهاي ديگر مشخص است و از طرف ديگر کشور سيستم بازرسي دارد.
 
به گزارش ایلنا،گويا  قرار است رضا شمقدري(پسر جواد شمقدري) فيلمي مستند را در لبنان بسازد که براي ساخت آن قراردادي بالغ بر 90 ميليون تومان با مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي منعقد کرده است. پيش از اين حسين شمقدري(پسر ديگر جواد شمقدري) نيز وارد دنياي فيلمسازي شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین