کد خبر: ۲۰۶۸۶۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸

وزیر نفت در اولین سفر کاری خود وارد عسلویه شد

وزیر نفت در اولین سفر کاری خود برای بازدید از روند اجرای فازهای پارس جنوبی وارد عسلویه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: بيژن نامدار زنگنه صبح پنجشنبه به همراه تعدادی از مدیران وزارت نفت وارد عسلویه شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

بازدید از فازهای در حال توسعه میدان مشترک پارس جنوبی از برنامه‌های وزیر نفت در جریان این سفر یک روزه است و در این سفر گزارش عملکرد پیشرفت و روند اجرای پروژه‌ها ارائه خواهد شد.

بررسي و ارزيابي آخرین وضعیت توسعه طرح های ميدان مشترك پارس جنوبی و نظارت مستقیم بر روند اجرای پروژه‌ها، از اهداف وزارت نفت در سفر به پایتخت انرژی کشور است.

وزیر نفت پیش از این و در پایان اولین نشست هیئت دولت یازدهم اعلام کرده بود که وزارت نفت در دولت يازدهم تمام توان، تلاش، تخصص و تعهد خود را براي هرچه سريع‌تر به نتيجه رساندن پارس جنوبي به كار خواهد بست.

لازم به ذکر است که هم اکنون فاز یک تا ١٠ این میدان مشترک با توليد افزون بر 280 ميليون متر مكعب گاز طبيعي در روز و انبوهي از مشتقات گازي پالايشگاهي در مدار بهره برداری است و فاز ١١ تا فاز ٢٤ آن نیز به صورت همزمان در جريان ساخت و توسعه قرار دارد.

به گزارش مهر؛ اولین برنامه وزیر نفت، بازدید از سایت 2 منطقه ویژه پارس در شهرستان کنگان است که وی توسط یک فروند بالگرد در حال انتقال به این سایت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین