کد خبر: ۲۰۶۸۸۷
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴

تساوی بارسلونا و آتلتیکو مادرید/ برتری چلسی برابر آستون ویلا

دور رفت سوپر جام اسپانیا شب گذشته با تساوی آتلتیکو مادرید و بارسلونا در ورزشگاه ویسنته کالدرون به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بازی رفت سوپر جام اسپانیا شب گذشته با دیدار آتلتیکو مادرید و بارسلونا در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داوید ویا در دقیقه 12 برای آتلنیکو مادرید گلزنی کرد و دروازه تیم سابقش را فرو ریخت . در ادامه نیمه نخست بازیکنان مادریدی فرصت به ثمر رساندن گل دوم را نیز داشتند که فرصت‌هایشان با بی رقتی از دست رفت. در بین دو نیمه خراردو مارتینو سرمربی بارسلونا لیونل مسی را برای دومین بار پیاپی تعویض کرد و سسک فابرگاس را به جای این بازیکن به میدان فرستاد.

بارسلونا در دقیقه 66 گل تساوی را در این دیدار به ثمر رساند. نیمار مهاجم 57 میلیون یورویی بارسلونا اولین گلش را برای بارسلونا با ضربه سر به ثمر رساند تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. بازی برگشت دو تیم هفته آینده در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود و بارسلونا امیدوار است بتواند در حضور هواداران خودی اولین جام این فصل خود را به دست آورد.

برتری چلسی برابر آستون ویلا در لیگ برتر
 
چلسی موفق شد در یک بازی از هفته سوم لیگ برتر مهمانش آستون‌ویلا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا در صدر جدول قرار گیرد.

هفته سوم لیگ برتر انگلیس شب گذشته با یک دیدار آغاز شد که طی آن چلسی موفق شد در خانه با نتیجه 2 بر یک آستون ویلا را مغلوب کند . در این دیدار آنتونیو لونا (6) گل به خودی و برانیسلاو ایوانویچ (73) برای چلسی گلزنی کردند و تک گل آستون ویلا را نیز کریستین بنتکه (45)به ثمر رساند.

این بازی قرار بود از هفته سوم همانند دیگر بازی‌های این هفته چهارشنبه هفته آینده برگزار شود که به دلیل بازی سوپر جام اروپا بین چلسی و بایرن‌مونیخ شب گذشته برگزار شد.

هفته دوم لیگ برتر انگلیس از روز شنبه دوم شهریور برگزار می‌شود که در حساسترین‌بازی‌ها فولام با اشکان دژاگه در خانه از آرسنال پذیرایی خواهند کرد و آستون ویلا به دیدار لیورپول می‌رود. حساسترین بازی هفته دوم نیز دوشنبه بین منچستر یونایتد و چلسی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود.

برنامه کامل هفته دوم انگلیس به شرح زیر است‌

شنبه 2 شهریور

فولام – آرسنال

اورتون – وست‌برومویچ

هال سیتی – نوریچ

نیوکاسل – وست‌هام

ساوت‌همپتون – ساندرلند

استوک سیتی – کریستال پالاس

آستون ویلا – لیورپول

یکشنبه 3 شهریور

کاردیف – منچستر‌سیتی

تاتنهام – سوانسی

دوشنبه 4 شهریور

منچستریونایتد – چلسی

پیروزی آرسنال و توقف شالکه در لیگ قهرمانان اروپا
 
دور رفت مرحله پلی اف لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با انجام 5 دیدار به پایان رسید.

مرحله پلی اف لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته دور رفت خود را با انجام 5 دیدار پشت سر گذاشت که در مهمترین بازی آرسنال موفق شد با پیروزی برابر فنرباغچه بازی بد خود در لیگ برتر را به دست فراموشی بسپارد.

آرسنال در ورزشگاه شوکور چاکاراوغلو میزبانش فنرباغچه را با 3 گل شکست داد تا گام بلندی برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بردارد. برای آرسنال در این دیدار کی‌رون گیبس (51) ، آرون رمزی (64) و اولیور ژیرود (77)از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار مهم شالکه در خانه برابر شائوک سالونیکا یونان قرار گرفت و در پایان 90 دقیقه به نتیجه بهتر از تساوی یک بر یک نرسید و تک گل شالکه را در این دیدار جفرسون فارفان پرویی در دقیقه 32 به ثمر رساند و برای مهمان نیز میروسلاو استوچ (73) گلزنی کرد.

تابلو نتایج کامل

فنرباغچه صفر – آرسنال 3

شالکه یک – پائوک سالونیکا یک

دینامو زاگرب صفر – استراوین 2

بازل 4 – لودوگرتس 2

استوا بوکورستی یک – لژیا ورشو یک

به گزارش ایسنا؛ تیم‌های پیروز در مجموع دو دیدار رفت و برگشت جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را دریافت خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین