کد خبر: ۲۰۶۹۵۰
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶

بغض دعایی در مراسم معارفه وزیر ارشاد شکست

سیدمحمود دعایی نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات که در مراسم معارفه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخن می‌گفت در پایان صحبت‌هایش به گریه افتاد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دعایی در این مراسم به نمایندگی از اصحاب رسانه پشت تریبون قرار گرفت و دقایقی برای حاضران در تالار وحدت سخن گفت. 

پیش از دعایی غلامحسین امیرخانی، به نمایندگی از هنرمندان حوزه تجسمی، ایرج راد به نمایندگی هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی و حمیدرضا نوربخش به نمایندگی هنرمندان جامعه موسیقی و نادر قدیانی به نمایندگی از ناشران سخن گفتند. 

سیدمحمود دعایی در صحبت‌هایش ابتدا به سابقه دیرینه دوستی و رفاقتش با علی جنتی که به سال‌های ابتدایی دهه چهل باز می‌گردد اشاره کرد و پس از آن به وضعیت موجود در حوزه فرهنگ و هنر پرداخت. او در پایان صحبت‌هایش به حضور چهره‌های برجسته فرهنگی هنری در این مراسم اشاره کرد و گفت: «من زمانی که وارد تالار وحدت شدم آقای فرهاد فخرالدینی را دیدم و می‌خواستم دست ایشان را ببوسم که ممانعت کردند. اما دست غلامحسین امیرخانی را پیش از آن که متوجه شود بوسیدم.»

به گزارش خبرآنلاین؛ او گفت ما باید قدردان این چهره‌های فرهنگی و هنری باشیم. او خطاب به علی جنتی اظهار داشت: «من به توانایی‌های شما اطمینان دارم و مطمئن هستم که دوران شما دوران خوبی برای اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود. او در عین خواندن این شعر: «در دل این مزرعه می‌توان بذری ریخت/ از میان فاصله‌ها را برداشت» نتوانست بغض خود را مهار کند و به گریه افتاد که با تشویق شدید افراد حاضر در تالار وحدت روبرو شد.

در این مراسم ناصر تقوایی، شهرام ناظری، احمد مسجدجامعی، ،سیدمحمود دعایی، فریدون شهبازیان، حسام‌الدین سراج، مجید انتظامی، داود رشیدی، حسین خواجه‌امیری (ایرج)، فرهاد فخرالدینی، شاهین فرهت، عبدالحسین مختاباد، محمدمهدی عسگرپور، فریدون جیرانی، همایون اسعدیان، فرهاد توحیدی، سیدجمال ساداتیان، حبیب رضایی، رویا تیموریان، ایرج راد، داریوش فرهنگ، ماهایا پطروسیان،علی سرتیپی، منیژه حکمت، رضا یزدانی، غلامرضا موسوی، هادی مرزبان، اسماعیل خلج، ساعد باقری، محمدعلی بهمنی،کامبیز درم‌بخش،  میرسلیم وزیر اسبق  ارشاد​، مرتضی کاظمی معاون هنری اسبق وزارت ارشاد، سیدمحمد بهشتی و مدیران حوزه هنری... حضور داشتند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین