کد خبر: ۲۰۷۲۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳

سرپرست تأمین‌ اجتماعی: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دارای ایرادهای قانونی و کارشناسی است

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان را تکلیف قانونی این سازمان درقبال دریافت حق‌بیمه دانست و گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی ماهیت بیمه‌ای دارد و خدمت‌رسانی تأمین‌اجتماعی بدون منت است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صمدا... فیروزی در دیدار با نمایندگان کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه در سطوح مختلف سازمان تأمین‌اجتماعی فعالیت کرده و با فعالیت تأمین‌اجتماعی آشنایی کامل دارد، اظهار کرد: اجرای خواسته‌های قانونی بازنشستگان و رفع مشکلات آنان نیازمند برنامه‌ریزی صحیح است و نمی‌توان همه مسائل را یک شبه برطرف کرد.

وی در ادامه همراهی و همدلی تشکل‌های بازنشستگی را باعث موفقیت بیشتر تأمین‌اجتماعی در مسائلی برون‌ سازمانی دانست و ادامه داد: با گذشتن 60 سال از فعالیت سازمان تأمین‌اجتماعی نیازمند بازسازی این سازمان هستیم و بازسازی نیز با کمک و همراهی همه اعضا قابل انجام است.

سرپرست سازمان تأمین‌ اجتماعی همدلی، همراهی و صداقت را شرط اولیه رفع مشکلات ارزیابی و خاطرنشان کرد: اگر قرار است که کمکی از سوی تأمین‌اجتماعی انجام شود باید به همه اعضا باشد و همه افرادی که به نوعی با این سازمان سروکار دارند باید از خدمات متنوع آن به صورت عادلانه برخوردار باشند.

وی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دارای ایرادهای قانونی و کارشناسی دانست و گفت: این موضوع از ابتدا به صورت نامناسب اجرایی شد و امروز نیازمند بازنگری این قانون هستیم.

فیروزی به روزرسانی و اصلاح و رفع مشکلات را فرآیندی دائمی در تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: در هر سه حوزه بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی تأمین‌اجتماعی، نیازمند تلاش بیشتر و به روزرسانی هستیم تا در آینده شاهد رشد و اعتلای هرچه بیشتر سازمان تأمین‌اجتماعی باشیم.

حمید نخستین، مدیرکل امور فرهنگی بازنشستگان، سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه بازنشستگان در عرصه‌های گوناگون در کنار سازمان تأمین‌اجتماعی بوده‌اند، گفت: خواسته‌ها و دغدغه‌های بازنشستگان نیز همواره مورد توجه تأمین‌اجتماعی بوده است و پاسخگویی به خواسته‌ها و همچنین تکریم بازنشستگان از برنامه‌های اصلی تأمین‌اجتماعی است.

وی حل مشکل کانون‌های بازنشستگان در رابطه با دفاتر این کانون‌ها را از دغدغه‌های اصلی بازنشستگان برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با مساعدت مدیریت سازمان نسبت به تهیه دفاتر کانون‌ها در سراسر کشور اقدام مناسب انجام شود.

به گزارش ایسنا،در ادامه این جلسه نیز اعضای کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی به بیان خواسته‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین