کد خبر: ۲۰۷۲۲۰
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱

شهادت دو مامور پلیس در درگیری با اشرار

دونفر از ماموران انتظامي فارس عصر روزجمعه در درگيري با شرور و قاتل فراري در اطراف شهرستان لامرد استان فارس به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامي فارس در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي بخش علا مرودشت شهرستان لامرد پس از آنكه مطلع شدند يك قاتل فراري به نام "م – ر" در يكي از باغ هاي اطراف منطقه علامرودشت شهرستان لامرد مخفي شده، براي دستگيري وي وارد عمل شدند.

سردار سیروس سجاديان بيان كرد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي مخفي گاه اين قاتل فراري را محاصره، يكي از همدستان وي را دستگير و زماني كه قصد دستگيري شرور را داشتند متهم با استفاده از يك قبضه اسلحه كلاش كه در اختيار داشت، به سمت ماموران تير اندازي كرد.

وي ادامه داد: در اين درگيري مسلحانه شرور و قاتل فراري به درك واصل و دو نفر از جان بركفان انتظامي استان فارس در راه دفاع و حراست از امنيت جان، مال، و ناموس مردم به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

فرمانده انتظامي فارس خاطر نشان كرد: مراسم خاكسپاري پيكر پاك اين دو شهيد والامقام ستواندوم "مسلم صفري اشکوري" فردا صبح يكشنبه راس ساعت 8 و 30 از دارالرحمه شيراز به طرف زادگاهش شهرستان خفر و استوار دوم "جواد شرفي" ساعت 9 صبح روز دوشنبه صبح در زداگاهش شهرستان فسا از معراج شهدا در ميدان شهداي اين شهرستان، به طرف گلزار شهدا برگزار مي شود.

سردار سجاديان گفت: يک قبضه اسلحه کلاش به همراه چهار تيغه خشاب مربوطه و نيز يک قبصه کلت کمري به همراه ۶ تير فشنگ مربوطه و يک قاب دوربين شکاري از قاتل فراري معدوم در محل درگيري، کشف و در اين راستا فرد ديگري به نام "ع – ر" كه در آن محل همراه قاتل فراري بود دستگير شده است.

به گزارش مهر،وي خاطر نشان كرد: قتل عمد در علامرودشت لامرد با استفاده از سلاح كلاش، تيراندازي به قصد كشتن يكي از شهروندان، حمل سلاح غيرمجاز و اخلال در نظم عمومي، درگيري و تيراندازي به طرف ماموران و ... از سال 1370 تا كنون از جمله جرائم اين شرور بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین