کد خبر: ۲۰۷۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

مردی پس از ۴۵دقیقه ایست قلبی زنده شد!

پزشکان نتوانستند علت دقیق از کار افتادن قلب او را پیدا کنند و آخرین حدس آنان این بود که ایست قلبی وی احتمالا ناشی از یک عفونت ویروسی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردی ۳۷ ساله و اهل ایالت اوهایوی آمریکا ۴۵ دقیقه پس از ایست قلبی زنده شد و پزشکانی را که مرگ وی را اعلام کرده بودند به حیرت واداشت.

به گزارش آسوشیتدپرس، مردی 37 ساله و اهل ایالت اوهایوی آمریکا 45 دقیقه پس از ایست قلبی زنده شد و پزشکانی را که مرگ وی را اعلام کرده بودند به حیرت واداشت.

این مرد که "تونی یال" نام دارد و ساکن شهر "وست کارولتون" در ایالت اوهایو است، می‌گوید این اتفاق یک معجزه بود و پزشکان نیز هیچ عیبی و نقصی در عملکرد قلب وی پیدا نکردند.

وی همچنین تاکید کرد که پزشکان نتوانستند علت دقیق از کار افتادن قلب او را پیدا کنند و آخرین حدس آنان این بود که ایست قلبی وی احتمالا ناشی از یک عفونت ویروسی بوده است.

به گفته پزشکان بیمارستانی که یال در آن بستری شده بود، پرستاران روز پنجم آگوست (ماه جاری میلادی) در حال آماده کرده کردن بدن بی‌جان وی برای دیدار با خانواده‌اش بودند که ناگهان علائم حیاتی در وی ظاهر شد.

به گزارش تسنیم،یک متخصص قلب این بیمارستان به خبرنگاران گفت: در طول 20 سال گذشته هرگز شاهد نبوده‌ام که شخصی که مرگ وی اعلام شده است به زندگی باز گردد و در واقع چنین چیزی نیز نشنیده‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین