کد خبر: ۲۰۷۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

کرانچار: جباری تکلیفش را روشن کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: جباری باید به دنبال راه‌حلی برای خروج از سپاهان پیدا کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: زلاتکو کرانچار امروز اظهار داشت: به مجتبی جباری استراحت دادیم تا تصمیمش را در مورد ادامه همکاری با سپاهان بگیرد که آیا می‌تواند به طور کامل و تمام و کمال در اختیار منافع سپاهان باشد یا خیر.
 
وی تصریح کرد: درصورتی‌که جباری نتواند تمام تمرکزش را در سپاهان بگذارد باید با مسئولان باشگاه صحبت کرده و تکلیفش را روشن و شفاف کند و به دنبال راه حلی باشد برای اینکه چگونه می‌تواند از سپاهان خارج شود.
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که به نظر می‌رسد سپاهان در نیمه دوم با کمی افت مواجه می‌شود، ادامه داد: در این زمینه با شما موافق نیستم چرا که به طور مثال اگر ما در دیدار با صبا از فرصت‌های خودمان در نیمه دوم بیشتر استفاده می‌کردیم اشتباهاتی به این شکل نیز پیش نمی‌آمد که در ادامه کار ما را با خطر گل خوردن مواجه کند.
 
کرانچار گفت: گلی هم که دریافت کردیم در اثر اشتباه خودمان خوردیم چرا که قبل از آن گل‌های بسیاری را نتوانستیم با بی‌دقتی به ثمر برسانیم.
 
به گزارش فارس،وی در پایان اذعان داشت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در دیدار برابر صبا بازی را تحت کنترل خودشان داشتند و تمام تلاش خودشان را برای کسب نتیجه انجام دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین