کد خبر: ۲۰۷۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸

تشریح آخرین وضعیت قرارداد خلعتبری

مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید: قراردادش با عجمان دو ساله بوده و مبلغ 7 میلیارد تومان از این قرارداد درآمد داشته است. وی همچنین اعلام کرد قرار شده تاریخ فسخ قراردادش از سوی باشگاه عجمان موقعی به AFC ارسال شود که مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس نداشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درحالیکه روز 5 خردادماه نام لیگ امارات از اتصالات به نام مجهول لیگ ع.ر.ب.ی تغییر داده شد، مسئول حقوقی اتحادیه فوتبال به نقل از هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد قرارداد خلعتبری با باشگاه عجمان امارات روز 24 خردادماه ثبت شده و این بازیکن از تغییر نام این لیگ مطلع بوده و تخلف کرده است.
 
محمدرضا خلعتبری در خصوص زمان عقد قراردادش با تیم عجمان امارات گفت: من سه روز بعد از پایان لیگ برای عقد قرارداد به امارات رفتم، حتی اگر یادتان باشد روز 20 اردیبهشت‌ماه اعلام کردم از امارات به ایران آمده‌ام و در همان روز هم قراردادم را امضا کرده بودم.
 
وی در خصوص اینکه TMC صادر شده برای او در روز 20 خردادماه بوده است، اظهار داشت: من این مسئله را قبول ندارم زیرا برگه قراردادم وجود دارد و تاریخ و روز انعقاد آن هم در آن ثبت شده است.
 
مهاجم تیم ملی ایران با بیان اینکه خلیج فارس همیشه برای من خلیج فارس است، ادامه داد: من می‌خواستم در امارات فوتبال بازی کنم اما پس از این اتفاقات حتی اردوها و تمرینات تیم عجمان شرکت نکردم. من هرگز کشورم را به هیچ چیزی نمی‌فروشم.
 
وی در مورد مبلغی که قرار است از سوی باشگاه پرسپولیس برای او پرداخت شود، تصریح کرد: این مبلغ ابتدا یک میلیون دلار برای دریافت رضایت نامه‌ام بود که باشگاه عجمان به پرسپولیس تحویل داد و قرار است 800 هزار دلار به حساب این باشگاه اماراتی واریز شود.
 
خلعتبری که مهمان تلفنی برنامه 90 بود، افزود: قرارداد من با عجمان دو ساله بود و مبلغ 7 میلیارد تومان از این قرارداد درآمد داشتم اما به محمد رویانیان گفتم پول برایم مهم نیست و می‌خواهم برگردم ایران. قطعا به پرسپولیس می‌آیم و برای آن‌ها بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهم.
 
وی در خصوص این که چگونه می‌تواند پس از زمان نقل و انتقالات به پرسپولیس بپیوندد، تصریح کرد: مشکلی ندارم و به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس خواهم آمد. قرار شده است تاریخ فسخ قراردادم از سوی باشگاه موقعی به AFC ارسال شود که مشکلی برای عقد قرارداد نداشته باشم.
 
به گزارش مهر،مهاجم تیم ملی ایران در مورد اینکه تاریخ نقل و انتقالات حداکثر 16 تیرماه به پایان رسیده و شما وقتی می‌خواهید در این دو سه روز قراردادتان را فسخ کنید چگونه می‌شود زمان فسخ قرارداد قبل از 16 تیرماه اعلام شود، گفت: آنطور که با آقای کفاشیان صحبت کردم، شرایط خاصی وجود دارد و مشکلی در این خصوص ندارم. قرار است همانطور که گفتم زمان عقد قراردادم به نحوی اعلام شود که مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس نداشته باشم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین