کد خبر: ۲۰۷۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴

توصیف ربیعی از مدیرعامل جدید تامین‌اجتماعی: نوربخش نماد پاک‌دستی است، مثل بنز که نماد کیفیت است

مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی بعد از ظهر امروز در محل این سازمان و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر بهداشت، رییس کمیسیون بهداشت مجلس، رییس سازمان نظام پزشکی و اعضای هیات امنای تامین اجتماعی برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی ربیعی،‌ وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در مراسم معارفه سیدتقی نوربخش گفت: دغدغه من در وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی بود. البته کار در این دوره لذت ندارد و فداکاری است. اکنون تورم و رکود اقتصادی با هم داریم و رشد اقتصادی منفی است. با این حال مردم را نباید نگران کرد.

ربیعی گفت: شستا، سازمان اقتصادی تامین اجتماعی اسمش بزرگ است، اما چیزی ندارد. به همین دلیل باید از گذشته تجربه گرفت.

او گفت: تجربه من در روز رای اعتماد معنا کردن دفترچه های بیمه بود. در این راه دکتر نوربخش کمک می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به نقش هیات امنای تامین اجتماعی در انتخاب نوربخش اشاره کرد و درباره دلیل انتخاب او گفت: برای انتخاب دکتر نوربخش چند دلیل داشتم؛ اول اینکه از این خانواده است و فرزند تامین اجتماعی. شاهدش هم چند اس‌ام‌اس تشکر آمیزی بود که از کارکنان داشتم. من با خدای خودم عهد کرده بودم مدیرعامل تامین اجتماعی فردی غیرسیاسی باشد. دکتر نوربخش مدیریت اثربخش دارد و فردی معتدل است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در ادامه گفت: دکتر نوربخش در پاکدستی شهرت دارد و زندگی سالمی هم دارد. ایشان نماد پاک‌دستی و سالم بودن است، مثل بنز که نماد کیفیت است. 

ربیعی گفت: به نظر من باید انتخاب افراد عمودی باشد نه افقی، یعنی افراد از خود سازمان انتخاب شوند که در مورد دکتر نوربخش این اتفاق افتاد.

او در ادامه توصیه هایی به مدیرعاملی جدید تامین اجتماعی کرد: من چند توصیه به دکتر نوربخش دارم؛ اول اینکه در ساختار سازمان تجدید نظر کند، پویا و پاسخگو باشد. نظم و انضباط کاری داشته باشد. 

ربیعی در پایان اظهار امیدواری کرد که تامین اجتماعی و دولت موفق باشند: چون این سازمان به زندگی مردم ربط دارد.

 

شهریاری: انتخاب دکتر نوربخش را به فال نیک می گیریم.

در ادامه مراسم، حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: من از انتخاب دکتر نوربخش بسیار خوشحالم؛ چون نتیجه هماهنگی بین دکتر هاشمی، وزیر بهداشت و دکتر ربیعی بود. ما در مجلس هم این را خواسته بودیم. انتخاب دکتر نوربخش را به فال نیک می گیریم.

او گفت: صندوق تامین اجتماعی بیت المال است، مشکلات زیادی دارد. در گذشته سیاسی بود. 

 

هاشمی: بیمه ها ناکارآمد هستند

در بخضی از مراسم، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی،‌ وزیر بهداشت گفت: امیدوارم دکتر نوربخش در تامین اجتماعی موفق باشند و البته امیدوارم با کمک یکدیگر در این دوره مطالبات مردم را تامین کنیم. 

او گفت: مردم به دلیل تورم، مشکلات زیادی در درمان دارند. بیمه ها ناکارآمد هستند. به همین دلیل امیدوارم با دکتر ربیعی و دکتر نوربخش تعامل خوبی در بخش بیمه های درمانی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین