کد خبر: ۲۰۸۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱

قیمت مرغ در خراسان‌جنوبی 13 درصد کاهش یافت

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: قیمت مرغ گرم در خراسان‌جنوبی از ابتدای هفته 13 درصد کاهش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «الیاس جویبان» در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به افزایش تولید مرغ زنده وعرضه‌ی آن قیمت مرغ گرم در خراسان‌جنوبی به 5800 تومان کاهش یافت و کم‌ترین نرخ کشوری را از آن خود کرد.

وی این قیمت را مربوط به مراکز عرضه‌ی مستقیم در روز بازارها و کشتارگاه­‌ها دانست و گفت: قیمت مرغ دیروز نیز در استان‌های تهران 6100، اصفهان 6450، همدان و مرکزی 6300، فارس و کرمان 6550 و خراسان‌جنوبی 5870 تومان بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با اشاره به افزایش قیمت تخم‌مرغ در سطح کشور افزود: این امر به علت کاهش تولید ،عرضه و افزایش تقاضا انجام شده است.

جویبان خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌ با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان استان برای رفاه حال هم‌استانی‌ها قیمت این کالا در روز بازارهای پاسداران، توحید، بهشتی و کارگران با قیمت تعادلی 3800 تومان برای مصرف‌کننده در حال توزیع است.

به گزارش ایسنا؛ وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی مذکور مراتب را به سامانه‌ی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین