کد خبر: ۲۰۸۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

اعتدال و توسعه برای پیشبرد اهداف اعتدالی همراه دولت خواهد بود

نشست اعضا و هواداران حزب اعتدال و توسعه در استان اصفهان با حضور اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور و عضو شورای مرکزی این حزب در محل هتل عباسی اصفهان برگزار شد .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ترکان در این جلسه با اشاره به اینکه تاکنون احزاب نظام مند در ایران شکل نگرفته و اکثر احزاب برخاسته از دولتند افزود : حزب اعتدال و توسعه برآمده از دولت نیست و بر اساس اعتقادات گروهی شکل گرفته و طی 14 سال گذشته به اصول خود پایبند بوده است.

وي افزود: اعتدال و توسعه با وجود فعالیت در سراسر کشور تاکنون دچار بی اخلاقی نشده زیرا بر پایه یکسری اعتقادات شکل گرفته است. ما تاکنون با سلامت و درستی حرکت کرده ایم و برای پیشبرد اهداف اعتدالی همراه دولت خواهیم بود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: ما همراه با فعالیت حزبی که بر اساس مبانی اعتدال گرایی است در کنار آقای روحانی خواهیم بود و با تولید فکر، فضا را برای توسعه مهیا خواهیم کرد و در کنار این کار در نظارت نیز  کمک کننده وهمراه دولت بوده و در این مسئله بی گذشت خواهیم بود.

وی با اشاره  به اینکه بر اساس آموزه های دینی، انسان در دنیا مامور به عقل است گفت: در ادواری که علم و عقل به انزوا رفته خسارات فراوانی ایجاد شده و امیدواریم خداوند به آقای روحانی این قدرت را بدهد تا مبنای تصمیم ها علم و عقل شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه  در پاسخ به دغدغه های حاضران در مورد معضل آب  استان اصفهان بیان کرد:این مشکل به دلیل آن است که مدیریت حوزه آبریز به حوزه ای سیاسی تبدیل شد  و حالا برای  حل مسئله آب اصفهان همه باید تلاش کنند و راهکار بیابند. باید به این فکر کرد که چگونه می توان آینده و تمدن اصفهان را حفظ کرد .

وی در زمینه مشکلات حوزه بهداشت و درمان نیز گفت: برای حفظ حقوق بیماران لازم است درمان از تمرکز خارج  شود وشرکت های بیمه متعدد شکل بگیرد تا بیمار خدمات مورد نظر را انتخاب کند وبدین گونه فضای رقابتی برای عرضه خدمات درمانی ایجاد شود.

 ترکان در مورد حضور زنان در عرصه های مختلف نیز اظهار کرد:  افزایش نقش آفرینی زنان در جامعه مستلزم رشد فعالیتهای اقتصادی زنان است. یکی از دغدغه های اصلی زنان وضع معیشت است بخصوص برای زنان سرپرست خانواده  باید فضای اشتغال ایجاد شود. یکی از برنامه های معیشت  محور ایجاد شغل های زنان در همه بخش ها است که  در این راستا پیشنهاد ایجاد یک میلیون  شغل زنانه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شده است.

امیر مسعود هراتیان  دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره  به مرامنامه حزب اعتدال و توسعه  گفت:حزب اعتدال و توسعه براساس گفتمان توسعه و سازندگی واصل عقلانیت واعتدال در راهبرد سیاسی کشور، به دنبال تداوم عدالت اجتماعی و تحقق اهداف مقدس نظام و امام راحل است.

هراتیان با تاکید بر فعالیت فراگیر حزب اعتدال و توسعه افزود : این حزب در استان اصفهان نیز همگام با دیگر نقاط کشور و با توجه به اهمیت گسترش مشی اعتدالی در جامعه، در حال فعالیت و جذب نخبگان و علاقه مندان می باشد.

همچنین پس از نشست اعضای حزب اعتدال و توسعه اصفهان  با مهندس ترکان،  جلسه ای با حضور جمعی از پیشکسوتان و معتمدین استان برگزار و در مورد مشکلات استان اصفهان بحث و تبادل نظر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین