کد خبر: ۲۰۸۳۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۸
هفته هفتم لیگ برتر؛

برتری صنعتی خوزستان مقابل استقلال در پایان نیمه اول

تیم‌ فوتبال صنعتی خوزستان در پایان نیمه نخست آخرین دیدار هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر مقابل استقلال تهران به برتری دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آخرین بازی از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را عصر امروز شنبه دو تیم استقلال صنعتی خوزستان و استقلال تهران برگزار کرده‌اند. در این دیدار که از ساعت 19 در ورزشگاه تختی اهواز در جریان است تیم استقلال صنعتی خوزستان در پایان نیمه اول با یک گل استقلال تهران را شکست داد.

تنها گل این نیمه را عادل کلاه‌کج در دقیقه 39 به ثمر رساند. این بازیکن در حالی که بازیکنان مهمان در دفع توپ اشتباه کردند در حالت تک به تک با رحمتی صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیقه دروازه سفیدپوشان تهرانی را باز کرد.

نیمه اول این دیدار با وجود این که با برتری شاگردان ویسی خاتمه یافت اما تا حد زیادی کسل کننده بود. هنوز بازی شکل واقعی خود را پیدا نکرده بود که هاشم بیگ‌زاده از ناحیه بینی مصدوم شد تا نخستین شوک به قلعه‌نویی و تیمش وارد شود. این بازیکن در حالی که عقربه‌های ساعت دقیقه 5 را نشان می‌داد از زمین بازی خارج شد و به بیمارستان انتقال یافت تا فردین عابدینی جای او را بگیرد.

در دقایق ابتدایی این نیمه آبی‌پوشان استقلال صنعتی حملات پراکنده‌ای را روی دروازه مهمان ترتیب دادند اما پس از آن شاگردان قلعه‌نویی بازی را به تعادل کشاندند و تلاش کردند خود را بر حریف دیکته کنند. در دقیقه 22 بازی محمد قاضی با ضربه سر خود تلاش کرد دروازه کریمی را باز کند ولی توپ او زاویه لازم را نداشت و در دستان دروازه‌بان میزبان قرار گرفت.

در ادامه این بازی نسبتا کسل کننده توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد و فرصت آنچنانی روی دروازه‌ها خلق نشد تا این که در دقیقه 39 روی یک ضد حمله دروازه شاگردان قلعه‌نویی باز شد. کلاه کج پس از این مدافع استقلال تهران توپ را به اشتباه به یار خودی کوبید در حالت تک به تک با رحمتی صاحب توپ شد و دروازه او را گشود.

به گزارش مهر،بعد از این گل شاگردان قلعه‌نویی تلاش کردند تا کار را به تساوی بکشانند و حتی در دقیقه 46 هم دروازه صنعتی را باز کردند که اکبریان داور مسابقه آن را خطا اعلام کرد تا نیمه اول با برتری میزبان خاتمه یابد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین