کد خبر: ۲۰۸۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۴ - ۱۰:۴۴

قناري به جاي سينما به تلويزيون رفت

آفتاب‌‌نیوز : سيد مسعود اطيابي تهيه‌كننده اين فيلم با تاييد اين خبر گفت:اين فيلم امشب ساعت 45/20 از شبكه دو پخش خواهد شد. 

وي ادامه داد: نتوانستيم زمان اكران مناسبي براي نمايش پيدا كنيم و به دليل وجود مشكلات فراواني كه برنامه اكران سينماي ما را بيمار كرده از نمايش اين فيلم در سينماها خودداري كرديم.
اين تهيه كنننده سينما افزود: بايد شهرداري و ديگر ارگان‌هاي فرهنگي كشور براي ساخت سالن در كشور اقدام كنند تا مشكل اكران هر چه زودتر برطرف شود. 

«قناري» دو سال قبل در جشنواره فيلم كودك و نوجوان شركت كرد اما پروانه نمايش عمومي دريافت نكرد، چرا كه اين فيلم به زبان عربي توليد شده بود و نمي‌توانست در سينماها نمايش داده شود. 

اين فيلم‌ كه به سرپرستي جلال مقامي دوبله شده است، داستان« فارس» پسرك خردسال فلسطيني است كه لكنت زبان دارد و قناري كوچكي را از پدر«سيمون» هديه مي‌گيرد، پدر سيمون به او سفارش مي‌كند تا محيط آرامي را براي قناري به وجود آورد تا او آواز بخواند.
 
ابراهيم خضر، رافي اطلاميان و ماجده الزر در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند و تمامي صحنه‌هاي « قناري» در لبنان فيلم برداري شده است. 

تهيه‌كننده اين فيلم سيد مسعود اطيابي است كه با مشاركت شبكه 2 سيما آن را توليد كرده است. 

قناري در جشنواره‌هاي بسياري از جمله حيدرآباد، شيكاگو و ... به نمايش درآمده و در جشنواره قاهره توانست 3 جايزه را از آن خود كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین