کد خبر: ۲۰۸۷۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۷

تابش: آقای زاکانی چرا 8 سال از احمدی‌نژاد حمایت می‌کردید؟!

محمدرضا تابش،نماینده اصلاح طلب مجلس نهم درگفتگو با خبرگزاری آریا درباره سخنان زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان مبنی بر برنامه احمدی نژاد برای تغییر اعضای خبرگان رهبری گفت:بنده نمی دانم تغییر اعضای مجلس خبر گان چه ارتباطی با رییس جمهور دارد .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تابش افزود: تغییر اعضای مجلس خبرگان مکانیزم و شرایط خاص خودش را دارد بنابراین بعید می دانم چنین مسائلی مطرح شود درواقع طرح این مباحث با عقل جور درنمی آید.

نماینده مردم اردکان درخصوص علت حمایت 8ساله زاکانی از احمدی نژاد تاکید کرد:باید از خود آقای زاکانی پرسید که چرا از آقای احمدی نژاد حمایت کردند خصوصا اینکه ایشان سابقه بسیجی گری دارد و ازعناصر حزب الله است .درواقع اگر زاکانی این تفکر احمدی نژاد را می دانسته اما از وی حمایت کرده جای تردید است .

شایان ذکر است علیرضا زاکانی روزگذشته گفته بود:«خرداد 85 احمدی نژاد به من گفت بیا داخل دولت و با ما کارهای سیاسی انجام بده، من از او پرسیدم با پذیرش این مسئولیت در نهایت چه خواهیم کرد؟ احمدی نژاد به من گفت بیا دست به دست هم دهیم و خبرگان رهبری را عوض کنیم و پیرمردها را برده و بجای آن جوانان را بیاوریم، اما رئیس جمهور بعد از هفت هشت ماه خدمت چه کارش با خبرگان رهبری است؟

نماینده تهران در مجلس افزود: زمانیکه من این مسئولیت را قبول نکردم احمدی نژاد به من گفت تو آدم چه کسی هستی که این گونه بر مواضعت پافشاری می کنی و من گفتم من یک بچه بسیجی هستم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین