کد خبر: ۲۰۸۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی با تشریح محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور برای روزهای پنجشنبه و جمعه گفت: روز جمعه جاده چالوس به سمت کرج یکطرفه و تردد تریلرها نیز در جاده فیروزکوه ممنوع می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس محدودیتهای ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه را تشریح کرد.

بر این اساس تردد موتورسیکلت ازساعت 12 ظهر روزپنجشنبه تا ساعت 24 روز جمعه در جاده‌های هراز، فیروزکوه، چالوس، سمنان - مشهد و بلعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیونها از جاده کرج چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

با اعلام مأموران در جاده چالوس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

در جاده هزار نیز تردد تریلرها کماکان ممنوع است و تردد همه کامیونها و کامیونتها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزجمعه از این محور ممنوع است.

تردد تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزجمعه از تهران به قائم شهر و بر عکس در جاده فیروزکوه ممنوع است.

همچنین تردد تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده زاهدان - زابل از ساعت 16 تا 20 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین