کد خبر: ۲۰۸۹۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰

«قیمت برخی داروهای خاص پایین آمده است»

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اعلام اینکه خوشبختانه قیمت برخی داروهای خاص پایین آمده است، گفت: وزارت بهداشت با برنامه‌ریزی در جهت تثبیت قیمت دارو تلاش کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: نعمت‌الله منوچهری با بیان اینکه خوشبختانه حوزه دارو کشور بعد از چند ماه تازه روی آرامش به خود دیده است، گفت: با روی کار آمدن دولت یازدهم شاهد هستیم که یک آرامش نسبی جامعه را فرا گرفته است. وی با اعلام اینکه خوشبختانه سیستم توزیع و پخش دارو در کشور بهبود یافته است، افزود: وزارت بهداشت توانسته از جو کنونی کشور و حوزه درمان استفاده کرده و در جهت بهبود اوضاع تلاش کند.

به گزارش مهر،منوچهری با بیان اینکه دارو یکی از نیازهای اصلی مردم به شمار می‌آید، تصریح کرد: وزارت بهداشت باید در این رابطه به وظایفش عمل کرده و برای تأمین دارو کوتاهی نکند. وی با تأکید بر حمایت از شرکتهای دارویی کشور از سوی وزارت بهداشت، یادآور شد:‌ این وزارتخانه باید با ایجاد فضای عمل، زمینه فعالیت بدون ریسک این شرکتها را فراهم کند.

منوچهری بر لزوم توسعه حوزه تولید دارو در داخل کشور تاکید کرد و گفت: مسئولان باید اولویت خود را در حوزه دارو در بخش تولید بگذارند. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اعلام اینکه خوشبختانه قیمت برخی داروهای خاص پایین آمده است، تصریح کرد: در شرایط کنونی وزارت بهداشت باید با برنامه‌ریزی در جهت تثبیت قیمتها تلاش کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین