کد خبر: ۲۰۹۰۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹

بازگرداندن کارتن‌خواب‌های بهبود یافته به زندگی حمایت می‌خواهد

حسین مرادی، شهردار منطقه ۲۲ تهران تنها چهره شناخته شده‌ای بود که در مراسم ازدواج این زوج کارتن خواب حضور داشت. او یک جلد کلام الله مجید، یک سکه بهارآزادی به آن‌ها هدیه داد و قول داد که بخشی از جهیزیه مورد نیاز این زوج را نیز تامین کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سه‌شنبه، ۱۲ شهریور جشن ازدواج دو کارتن خواب بهبود یافته شهر تهران با همکاری موسسه طلوع بی‌نشان‌ها برگزار شد. ازدواج این زوج کارتن خواب در حالی صورت گرفت که هنوز نهادهای دولتی و مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی از این زوج حمایتی نکرده اند.حسین مرادی، شهردار منطقه ۲۲ تهران تنها چهره شناخته شده‌ای بود که در مراسم ازدواج این زوج کارتن خواب حضور داشت. او یک جلد کلام الله مجید، یک سکه بهار آزادی به آن‌ها هدیه داد و قول داد که بخشی از جهیزیه مورد نیاز این زوج را نیز تامین کند.

حسین مرادی، شهردار منطقه ۲۲ تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا در ارتباط با لزوم حمایت از کارتن‌خواب‌های بهبود یافته گفت: مسائل و دلایل مختلفی باعث می‌شود که شخصی کارتن خواب شود، هیچ کس از روی خوشی به کارتن خوابی روی نمی‌آورد بنابراین وقتی این افراد تصمیم می‌گیرند که به زندگی طبیعی بازگردند باید از آن‌ها حمایت شود.

او ادامه داد: واقعیت این است که این افراد بدون حمایت نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم نهاد نمی‌توانند به زندگی طبیعی بازگردند و نیاز دارند که در ابتدای زندگی به آن‌ها کمک شود. آن‌ها نیازمند تامین مسکن و مایحتاج اولیه زندگی هستند بنابر این ارگان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی و همچنین موسسات خیریه نگاه ویژه‌ای به این افراد داشته باشند و از آن‌ها حمایت کنند.

ازدواج علی و سارا، زوج کارتن خواب بهبود یافته، اقدامی بزرگ و ارزشمند است که بی‌شک نمایانگر این واقعیت است که اعتیاد و کارتن خوابی گام گذاشتن در راهی بدون بازگشت نیست. این اقدام خجسته نیازمند حمایت تمام نهادهایی است که به نوعی ادعای تلاش برای رفع معضل اعتیاد دارند. باید به یاد داشت حمایت از این زوج، می‌تواند امیدی باشد برای کسانی که به دنبال رهایی از دام اعتیاد هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین