کد خبر: ۲۰۹۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰

حضور سید محمد خاتمی در بیت شهید قدوسی+تصاویر

همزمان با سالروز شهادت آیت الله قدوسی ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی با حضور در بیت وی یاد و خاطره دادستان شهید انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت و نسبت به همسر ، فرزندان و بستگان وی ادای احترام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دراین دیدار سید محمد خاتمی خطاب به همسر و خانواده این شهید، ضمن گرامیداشت یاد افتخار عالم اسلام و تشیع، مفسر قرآن و فیلسوف و متفکر عالیقدر، آیت الله علامه طباطبائی (قدس سره ) از جایگاه رفیع شهید آیت الله قدوسی تجلیل کرد و گفت:شهید قدوسی عالمی بزرگوار و مجاهدی عظیم الشان و انسانی روشن‌بین و در اخلاق و ادب و مدیریت نمونه بود و نقش این شهید در انقلاب اسلامی نقش ممتاز بود.

رئیس جمهور اسبق کشورمان با ادای احترام نسبت به همسر گرانقدر شهید قدوسی و فرزند علامه طباطبائی گفت:شما با بزرگواری و دریادلی همچنانکه در ایام حیات این شهید همراه با وفای ایشان بودید پس از شهادت هم از راه و روش او جدا نشدید و درد فراق آن عزیز و مشکلات را با شکیبائی تحمل کردید.

رئیس بنیاد باران خاطر نشان کرد:با توجه به جایگاه و نقش شهید آیت الله قدوسی پیش و پس از انقلاب می بایست مراسم باشکوه بزرگداشت این بزرگوار باشیم که متاسفانه چنین نشد و از این بابت متاسفیم ؛گرچه همه وفاداران به اسلام و انقلاب و دوستداران ایران در قلب خود ایشان را گرامی می دارند.

به گزارش ایسنا، خاتمی در پایان از خداوند متعال خواست تا بردرجات ایشان بیفزاید و به بازماندگان ایشان و شاگردان و پیروان ایشان سلامتی و عزت عنایت فرماید.






بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین