کد خبر: ۲۰۹۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹

محبوب‌ترین گوشی‌ اندرویدی /جدول

براساس نظرسنجی که یکی از پایگاه‌های دیجیتال از کاربران اینترنتی در راستای میزان علاقه به گوشی‌های اندرویدی داشته، ال‌جی G2 در رده اول قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تسنیم نوشت: براساس نظرسنجی که یکی از پایگاه‌های دیجیتال از کاربران اینترنتی داشته، ال‌جی G۲ محبوب‌ترین اندرویدی شناخته شده است.

 براساس نظرسنجی که یکی از پایگاه‌های دیجیتال از کاربران اینترنتی در راستای میزان علاقه به گوشی‌های اندرویدی داشته، ال‌جی G2 در رده اول قرار گرفته است.

این گوشی از مجموع هفت هزار و 902 رأی، توانسته دو هزار و 237 رأی را به خود اختصاص دهد و با ثبت 28.31 درصد از میزان علاقه‌مندی‌ها به خود، محبوب‌ترین گوشی اندرویدی شناخته شود.

بعد از این گوشی گالکسی نوت3 سامسونگ با رکورد 24.06 درصد و اکسپریا Z1 سونی قرار گرفته است.

سونی با هزار و 477 رأی، 18.69 درصد از کل آرا را به خود اختصاص داده و از منظر جایگاه، در رده سوم ایستاده است.

این سه رده گوشی‌ها در واقع آن‌هایی هستند که در بخش‌هایی از سخت‌افزار یا نرم‌افزار خود دچار تحولات شگرفی بوده‌اند؛ به عنوان مثال دو برند سونی و ال‌جی بر روی دوربین‌های خود کار کرده‌اند و کیفیت نمایشگرهای خود را نیز ارتقا داده‌اند اما در مقابل سامسونگ با استفاده از رم 3 گیگا بایتی، کارایی گوشی خود را بالا برده است.

این نظرسنجی به وضوح نشان داد که میزان بزرگی نمایشگر و دوربین از اهمیت بیشتری در نظر کاربران اسمارت‌فون‌ها برخوردار است.

مدل‌های بعدی هم سامسونگ گالکسی S4 و اچ‌تی‌سی وان بوده‌اند که هر کدام با اختصاص 8.55 و 13.16 درصد از میزان علاقه‌مندی‌ها در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین