کد خبر: ۲۰۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۷

داوود رشيدی در جشنواره‌ي تئاتر فجر

آفتاب‌‌نیوز : وي گفت: چندي پيش از من دعوت شد كه در جشنواره‌ي امسال شركت كنم و من هم شرطي مطرح كردم كه بعد از پذيرش اين شرط، قرار شد نمايشي را براي جشنواره‌ي امسال كارگرداني كنم.

وي ادامه داد: شرط حضور من در جشنواره اين بود كه ميان اجراي جشنواره و اجراي عمومي كارم فاصله نيفتد چرا كه در فاصله زياد، كار بيات و جمع كردن دوباره‌ي گروه هم دشوار مي‌شود.

وي درباره‌ي متن انتخابي خود، ‌گفت: هنوز متن مورد نظر خود را انتخاب نكرده‌ام، چرا كه انتخاب متن بستگي به زمان اجراي عمومي دارد اگر همزمان با ماه محرم باشد، نمايشي متناسب با شرايط و فضاي آن زمان اجرا مي‌كنم و اگر زمان اجرايمان به اوايل فروردين ماه موكول شود، كاري شاد، نو و كمدي انتخاب مي‌كنم.

رشيدي كه در حال حاضر سرگرم انجام آخرين تمرينات براي بازي در نمايش “نمايش‌هاي همراه” به كارگرداني محمود عزيزي است، به ايسنا گفت: قرار است نمايش از نيمه آبان ماه به روي صحنه برود و با پشت سرگذاشتن چند اجراي اول، مي‌توانم درباره‌ي تاريخ اجراي عمومي نمايش خودم تصميم بگيرم.

گفتني است “نمايش‌هاي همراه” چندين نمايشنامه كوتاه است كه از 15 آبان در تالار چهارسو به روي صحنه مي‌رود. داود رشيدي در كنار رضا بابك در يكي از اين نمايش‌ها به ايفاي نقش مي‌پردازند.

رشيدي پيش از اين بار هم اعلام كرده بود كه در صورت فراهم شدن اجاري نمايش،‌تئاتر كمدي را كه متناسب با نياز روز مخاطبان است،‌كارگرداني خواهد كرد. 

اكبر زنجانپور نيز از ديگر هنرمنداني است كه حضورش در بخش دعوتي جشنواره‌ي امسال قطعي شده است. زنجانپور قصد دارد نمايش “دشمن مردم” را كارگرداني كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین