کد خبر: ۲۰۹۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

رئیس کمیته روابط خارجی سنا: مقاله پوتین حال مرا به هم زد

رئیس کمیته روابط خارجی سنا اعلام کرد، هنگامی که مقاله رئیس‌جمهوری روسیه را در رابطه با هشدار به حمله نظامی ‌آمریکا به سوریه خوانده اشتهایش کور شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به نوشته روزنامه هافینگتون پست، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز هشدار داد: مداخله نظامی در جنگ داخلی کشورهای خارجی برای ‌آمریکا امری عادی شده است. آیا این مساله به نفع آمریکاست؟ من که شک دارم. میلیون‌ها تن در سراسر جهان آمریکا را نه به عنوان یک نماد دموکراسی بلکه به عنوان کشوری که به زور و اجبار متوسل است می‌شناسند و آمریکا بر اساس شعار معروف یعنی اینکه "شما یا با ما هستید یا علیه ما" ائتلاف‌هایی را تشکیل می‌دهد.

سناتور باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنا گفت: من باید با شما صادق باشم. هنگامی که مقاله پوتین را خواندم بر سر میز شام بودم و حالم به هم خورد. واقعیت این است از اینکه فردی که پیشتر عضو سازمان اطلاعات شوروی سابق (کا.گ.ب) بوده و به ما می‌گوید چه چیزی به نفع کشور ماست و چه چیزی به نفع کشور ما نیست من را نگران می‌کند و همانطور که شما می‌دانید سوالات بسیاری در رابطه با اینکه این پیشنهاد روسیه چقدر جدی است، وجود دارد.

پوتین در چند روز اخیر پیشنهاد داد که سوریه برای جلوگیری از حمله نظامی آمریکا سلاح‌های شیمیایی خود را به سازمان ملل تحویل دهد.

به گزارش ایسنا، باب منندز پیش از پیشنهاد روسیه یکی از حامیان حمله نظامی آمریکا به سوریه بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین