کد خبر: ۲۱۰۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

شکست ایران مقابل استرالیا/ به نیمه نهایی نرسیدیم

مرحله حذفی پنجمین دوره مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز پنج شنبه شهر آدانای ترکیه آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران در بازی مرحله حذفی پنجمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان در برابر استرالیا مغلوب شد و از راه یابی به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها بازماند.

به گزارش ایلنا، مرحله حذفی پنجمین دوره مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز پنج شنبه شهر آدانای ترکیه آغاز شد.

تیم ملی ایران در نخستین بازی این مرحله از ساعت 12:15 دقیقه به وقت ترکیه به مصاف تیم استرالیا که دو مدال برنز و یک عنوان چهارمی این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد، رفت و به رغم تلاش فراوان 66 بر 61 مغلوب این تیم شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که به دلیل برگزاری دو مسابقه در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند، کادر فنی دو تیم با نقاط ضعف و قدرت بازیکنان یکدیگر به خوبی آشنا بودند.

تیم بسکتبال با ویلچر استرالیا تا کنون توانسته است دو مدال برنز رقابت های جهانی در سالهای 1997 و 2005 را بدست آورد و در دور گذشته رقابت های جهانی در سال 2009 نیز به عنوان چهارم دست یافت. تیم بزرگسالان استرالیا نیز عنوان قهرمانی رقابت های پارالمپیک را در کارنامه خود ثبت کرده است.

تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران با پذیرش این شکست برای کسب مقام های پنجم تا هشتم باید با بازنده بازی سوئد و کانادا دیدار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین