کد خبر: ۲۱۰۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

زیدان: برداشت اشتباهی از سخنانم درباره بیل شد

دستیار آنچلوتی معتقد است که برداشت اشتباهی از سخنان او درباره بیل شد. او گفت که اوزیل نتوانست فشار موجود در رئال را تحمل کند و به همین خاطر از این تیم جدا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: گرت بیل با پیوستن به رئال مادرید رکورد فصل جابجایی را شکست و به عنوان گرانترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد. زین الدین زیدان در گفتگویی که چند روز پیش با کانال پلاس فرانسه داشت اعتراف کرد که بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد.

زیدان که در این فصل به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی انتخاب شد گفت برداشت درستی از سخنان او درباره بیل نشد و منظور او چیز دیگری بوده است. ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید در گفتگویی که با سایت رسمی باشگاه رئال مادرید داشت،گفت: وقتی گفتم بعضی از بازیکنان وجود دارند که برای باشگاه هزینه سرسام آوری به بار می آوردند منظورم این بود که آنها در تیم جدیدشان فشار زیادی را تحمل می کنند و باید نشان دهند که شایسته پرداخت این رقم سنگین بوده اند.این درباره من هم زمانی که از یوونتوس به رئال آمدم رخ داد. در آن هنگام رئال مجبور شد برای جذب من 75 میلیون یورو پرداخت کند که این رقم بسیار بالایی بود. در همان وقت خودم هم اعتراف کردم که شایسته پرداخت این رقم نیستم.

او افزود: من خودم از طرفداران جدی گرت بیل بودم و فلورنتینو پرس را تشویق کردم تا این بازیکن ولزی را جذب کند. بیل بازیکن بزرگی است و مطمئنا به رئال مادرید کمک خواهد کرد. رئال مادرید با وجود ستاره های زیادی که دارد گران قیمت ترین باشگاه جهان است.

مسوت اوزیل هافبک آلمانی رئال مادرید پس از سه سال حضور در سانتیاگو برنابئو در آخرین روز فصل جابجایی از این تیم جدا شد و به آرسنال پیوست. او پس از پیوستن به توپچی ها لندن اعتراف کرد که در رئال با او به خوبی رفتار نمی شد و به همین خاطر ترجیح دهد تا از این تیم جدا شود اما زیدان دلیل دیگری را برای جدایی اوزیل ذکر می کند" اوزیل برخلاف دی ماریا نتوانست خود را به کادر فنی ثابت و انتظارات را برآورده کند. دی ماریا توانست فشار موجود را تحمل کند و خودش را به کادر فنی تیم تحمیل کند اما اوزیل نه. گاهی اوقات به خاطر حضور ستاره های زیاد در یک تیم بازیکنان فشار زیادی را برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی تحمل می کنند. کسی بتواند این فشار را کنترل کند موفق می شود. به عنوان مثال کریستیانو رونالدو را در نظر بگیرید. او زمانی به رئال مادرید پیوست عنوان گرانترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد. این باعث شد تا فشار زیادی را تحمل کند چرا که هواداران از او به عنوان گرانترین بازیکن جهان انتظار بسیار زیادی داشتند. او توانست این فشار را به خوبی تحمل کند و بهترین بازیهای خود را برای رئال مادرید به نمایش گذارد. زدن 205 گل در 205 بازی شاهد گویایی در این زمینه است.این آمار به خوبی ثابت می کند که او بهترین مهاجم جهان است.

زیدان درباره ایسکو هافبک جدید رئال مادرید گفت: ایسکو بازیکن بسیار خوبی است و این را همه می دانند. او به رئال مادرید آمده است تا بدرخشد و خود را بیش از گذشته مطرح کند.

"زیزو" در پایان سخنان خود درباره دیگو لوپز و ایکر کاسیاس هم اینگونه سخن گفت: ما در چارچوب دروازه دو دروازه بان استثنایی داریم. لوپز و کاسیاس مورد اعتماد کامل ما هستند.

به گزارش ایسنا، کاسیاس فصل گذشته پس از اختلاف با مورینیو نیمکت نشین شد. انتظار می رفت که با آمدن کارلو آنچلوتی او باردیگر به ترکیب اصلی رئال مادرید برگردد اما این اتفاق نیفتاد و این لوپز بود که در هر سه دیدار رئال در رقابت های لیگا در درون دروازه قرار گرفت. در فصل جابجایی تابستانی شایعه های زیادی درباره جدایی کاسیاس از رئال به گوش رسید اما او ترجیح داد در سانتیاگو برنابئو باقی بماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین