کد خبر: ۲۱۰۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

نصب دوربین در اتاق‌های بازجویی آگاهی

وی در پاسخ به سوالی در مورد کمپ ترک اعتیاد مشروبات الکلی آن را خارج از حوزه نیروی انتظامی خواند و افزود: گرچه مصرف مشروبات الکلی و بازکردن مسائل مرتبط با آن چنان درست نیست ولی باید برای آن برنامه ریزی کرد .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی گفت: در جلسات آتی شورای عالی فضای مجازی درخصوص استفاده دولتی‌ها از فیس بوک تصمیم گرفته می‌شود همچنین نصب دوربین در اتاق بازجویی فنی آگاهی انجام شده است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد نصب دوربین در اتاق بازجویی فنی آگاهی گفت: نصب دوربین‌ها انجام شده ولی ممکن است اتفاقات ناخوشایندی در زمان انتقال مجرمین صورت گیرد.

وی همچنین در مورد حادثه ستار بهشتی گفت: حادثه  ستار بهشتی در خارج از اتاق بازجویی  رخ داده است.

احمدی مقدم درپاسخ به سوالی درباره دیدگاه وزارت کشور و دولت در مورد  امنیت اجتماعی گفت: در حال حاضر اولویت دولت حل مشکلات اقتصادی است ولی دولت آرام آرام در حوزه‌های اجتماعی ورود پیدا می‌کند. ما در جلساتی که با وزیر کشور ، ارشاد، اطلاعات و حتی رئیس جمهور داشتیم شاهد بودیم که اهتمام در تقویت امنیت اجتماعی وجود دارد. ولی در مورد روش‌ها و شیوه‌ها تصمیمی گرفته نشده است.از این رو من تصور نمی‌کنم تغییرات زیادی در این حوزه اتفاق بیفتد.

 فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به استفاده برخی دولتی‌ها از فیس بوک عنوان کرد: شورای عالی فضای مجازی وظیفه‌اش رسیدگی به این امور است و تاکنون در تصمیم گیری‌های این شورا تغییری مشاهده نشده است. لذا در جلسات آتی این شورا باید تصمیم گیری در مورد آن انجام شود تا مشخص شود همچنان ما نگاه تهدید‌محور به فیس‌بوک خواهیم داشت و یا تصمیم می‌گیریم که از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

وی در ادامه به برنامه ویژه پلیس همزمان با بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: ما برنامه ویژه ای را برای بازگشایی مدارس داریم ولی انتظار عدم افزایش ترافیک در روزهای اول مهرماه انتظار درستی نیست.چرا که علاوه بر ناهماهنگی اولیه میان مدارس ، خانواده‌ها و سرویس مدارس 20 تا 30 درصد افزایش ترافیک خواهیم داشت همچنین کوتاه شدن روزها نیز در این ترافیک تاثیر گذار است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به حادثه تصادف اتوبان قم اشاره کرد و گفت:  جلسات مرتبط با این حادثه در حال برگزاری است و این حادثه گرچه بسیار  دلخراش بود ولی باید از آن عبرت گرفت.

وی همچنین در واکنش به پیدا شدن 6 کیلو طلا در محل حادثه بیان کرد: در مسیر اصفهان به تهران حمل طلا با کیف معمولا اتفاق می‌افتد و این مسئله ارتباطی با قاچاق و موارد این چنینی ندارد.

احمدی مقدم در پاسخ به سؤالی در مورد رواج مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز و الکل‌های طبی گفت: همانگونه که مشاهده می‌شود واردات مشروبات الکلی و کالاهای قاچاق به کشور بسیار کاهش یافته است و این سبب شده مصرف‌کننده‌های الکل روی به استفاده از الکل‌های دست‌ساز و طبی بیاورند. برنامه ناجا برخورد با این موضوع قاطع است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد کمپ ترک اعتیاد مشروبات الکلی آن را خارج از حوزه نیروی انتظامی خواند و افزود: گرچه مصرف مشروبات الکلی و بازکردن مسائل مرتبط با آن چنان درست نیست ولی باید برای آن برنامه ریزی کرد .

وی در ادامه به آماری در این زمینه اشاره کرد و افزود: در دنیا 250 میلیون معتاد مواد مخدر وجود دارد و معتادین به مشروبات الکی 10 برابر است. در حالی که در ایران برعکس است و نسبت معتادان مشروبات الکلی یک دهم معتادان مواد مخدر است.

به گزارش تسنیم،احمدی مقدم همچنین به سختگیری‌های مرزی برای مقابله با ورود مشروبات الکلی و قاچاق کالا تاکید کرد و افزود: در حال حاضر ورود مشروبات خارجی به کشور کاهش داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین