کد خبر: ۲۱۰۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳

برقراری پرواز‌های مستقیم شارجه - مشهد

مدیر فروش شرکت هواپیمایی ایرعربیا گفت: پرواز‌های مستقیم شارجه به مشهد مقدس و شارجه به لارستان از ابتدای شهریور ماه برقرار شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روهیت راماشندران با بیان اینکه پروازهای شارجه به تهران و شارجه به شیراز قبل از این توسط این شرکت برقرار شده بود، اظهار کرد: بسیاری از زائران از کشور‌ امارات و کشورهای همسایه نظیر هندوستان و عربستان و برخی کشورهای دیگر تمایل داشتند که بتوانند به صورت مستقیم به حرم امام رضا(ع) مشرف شوند که با راه‌اندازی این پروازها این امکان برای آن‌ها فراهم شده است.

وی درباره علت راه‌اندازی پروازهای شارجه به شهرستان لار نیز گفت: این شهرستان به عنوان شهری مطرح است که اغلب ساکنان آن در امارات فعالیت و زندگی می‌کنند؛ بنابراین تقاضای بالایی برای جابجایی بین دو شهر وجود دارد.

راماشندران با بیان اینکه هواپیماهای این ایرلاین فقط ایرباس 320 با ظرفیت 165 تا 168 صندلی است، گفت: مسن‌ترین هواپیمای این شرکت 2.5 سال سن دارند.

به گفته وی این شرکت هواپیمایی که فعالیت خود را از سال 2004 در ایران آغاز کرده 32 فروند هواپیمای ایرباس 320 دارد.

مدیر فروش شرکت هواپیمایی ایرعربیا با بیان اینکه به 86 نقطه دنیا پرواز داریم که این پروازها از سه ایستگاه‌ شارجه در امارات، اسکندریه در مصر و کازابلانکا در مراکش صورت می‌گیرد، گفت: تاکید ما بر انجام پروازهای کم هزینه است؛ به این صورت که اگر مسافر باری دارد باید هزینه بارش را بپردازد، در غیر این صورت نیازی نیست که هزینه بارش روی بلیت محاسبه شود یا اگر تمایلی به خوردن غذا دارد به طور جداگانه هزینه برایش محاسبه می‌شود و تاکیدی به خوردن غذا نیست. به این ترتیب خودبخود از هزینه بلیت کاسته می‌شود و مسافران می‌توانند با بلیت ارزان‌تر سفر کنند.

وی درباره تعداد پروزاهای این شرکت گفت: در مسیر شیراز به شارجه در هفته‌ چهار پرواز، در مسیر لار به شارجه هفته‌ای دو پرواز، در مسیر تهران به شارجه هفته‌ای سه پرواز و در مسیر مشهد به شارجه هفته‌ای دو پرواز برقرار است؛ به طور کلی این شرکت در حال حاضر به مردم چهار شهر در ایران خدمات حمل و نقل هوایی ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسنا،راماشندران با بیان اینکه حجم مسافرت‌های هوایی بین ایران و امارات ‌به خصوص شارجه زیاد است و تعداد مسافرانی که از طریق امارات وارد ایران می‌شوند، در حال افزایش است، اظهار کرد: افتتاح دفتر جدید این ایرلاین در تهران فصل جدیدی از فعالیت‌های شرکت در این ایران است و با توجه به افزایش زائران امام هشتم (ع) از کشورهای دیگر به ایران برنامه‌ریزی خاصی برای جابجایی این زائران از شارجه به مشهد انجام داده‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین