کد خبر: ۲۱۰۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶

محدودیت‌ ترافیکی روزهای پایانی تابستان

سرهنگ رضا سلبی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 چهارشنبه 27 شهریور تا ساعت 24 یکشنبه 31 شهریور از محورهای تهران - سمنان - مشهد، چالوس، هراز و فیروزکوه در هر دو سمت ممنوع است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به افزایش حجم مسافرت‌ها در روزهای پایانی شهریورماه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 چهارشنبه 27 شهریور تا ساعت 24 یکشنبه 31 شهریور از محورهای تهران - سمنان - مشهد، چالوس، هراز و فیروزکوه در هر دو سمت ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون از محورهای هراز و چالوس کماکان ممنوع است.

سلبی تاکید کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 31 شهریور تا ساعت 3 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 17:30 این سه روز تا ساعت 3 بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد کلیه وسائل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه در این روزها از ساعت 15 تا 24 از آب‌اسک تا رودهن یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: تردد تمام کامیون‌ها تریلرها از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه در محورهای هراز، فاروج به شیروان، بجنورد، چمن بید، جنگل گلستان، گلوگاه، گرگان، چمن بید – جنگل گلستان، زرین دشت، سفیددشت، بروجن، لردگان – ایزه، رامهرمز – بهبهان – گچساران، ده دز – شهرکرد، دزفول – شوشتر – اهواز، اردبیل به سرچم، قوچان به مشهد، سبزوار به مشهد، تربت حیدریه به مشهد، جزیره اسلامی در استان آذربایجان شرقی ممنوع خواهد بود.

وی گفت: تردد همه تریلرها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه از تهران به طرف قائمشهر و بلعکس ممنوع است.

سلبی ادامه داد: تردد انواع کامیون و تریلر از ساعت 14 تا 24 روزهای پنجشنبه و شنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه از محورهای آستارا – اردبیل، جاده قدیم رشت – قزوین ممنوع است.

وی گفت: تردد همه کامیون‌ها تریلرها و اتوبوس‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز پنجشنبه تا ساعت 7 صبح شنبه از محور قدیم ساوه – همدان ممنوع است.

تردد انواع وسیله باربری، کامیون، کامیونت، تریلر به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه از محورهای قدیم قم – تهران، سلفچگان، کاشان – قم و بالعکس ممنوع است.

به گفته سلبی تردد انواع وسیله باربری، کامیون، کامیونت، تریلر به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه از استان‌های مرکزی و اصفهان که به سمت تهران در حرکت هستند از محور سلفچگان –ساوه – تهران و بالعکس صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس،رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در پایان گفت: تردد انواع وسیله باربری، کامیون، کامیونت، تریلر، به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 روزهای جمعه و یکشنبه که از استان‌های جنوبی کشور هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد به طرف قم در حرکت هستند، باید از مسیر سه راهی نطنز - مورچه خور - دلیجان –سلفچگان – ساوه تهران و بلعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین