کد خبر: ۲۱۰۷۶۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

تیم هفته لیگ برتر انگلیس /عکس

چهار گل در چهار بازی برای اولیویه ژیرو. وی در هر چهار بازی این فصل آرسنال در لیگ برتر گل نخست تیمش را به ثبت رسانده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بعد از پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر سایت معتبر یورو اسپورت مطابق هر هفته به معرفی تیم منتخب از نگاه کارشناسان خود پرداخت.

بهترین دروازه‌بان این هفته یوسی یاسکلاینن از وستهام انتخاب شده است.وستهام یونایتد این هفته در خانه ساوتهمپتون به میدان رفت و به تساوی بدون گل رسید. اگر نمایش خوب یاکسلاینن در استادیوم سنت مری نبود، قطعا این نتیجه به دست نمی‌آمد.بهترین دفاع راست هفته گای دمل مدافع ساحل عاجی وستهام است.

عملکرد خوب یاسکلاینن را در این بازی خط دفاعی وستهم تکمیل کرد، از جمله در دفاع راست که گای دمل نمایش خوبی از خود ارائه داد. در دفاع چپ این تیم هم جی رودریگز خوب بود.هر دو دفاع وسط منتخب هفته از تیم استوک سیتی هستند. این تیم این هفته در خانه میزبان منچستر سیتی بود. رایان شاوکراس و رابرت هوث، این دو مدافع تنومند با عملکرد خوب خودشان توانستند حملات شاگردان مانوئل پیگرینی را در من سیتی دفع کنند. این دو مدافع انگلیسی و آلمانی همکاری خوبی با هم داشتند. بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.بهترین دفاع چپ هفته دنی روز از تاتنهام بود که در بازی مقابل نوریچ درخشان ظاهر شد.

وی که فصل گذشته به طور قرضی در ساندرلند توپ می‌زد، به اعتماد آندره ویلاش بواش پاسخ خوبی داده است. این مدافع پرانرژی در دفاع و حمله نمایش خوبی داشت و یکی از عوامل اصلی برد 2 بر صفر تاتنهام مقابل نوریچ بود.در پست هافبک دفاعی، این مایکل کریک بود که نمایشی در حد نمایش‌های پرفروغ فصل گذشته داشت. بازیکنی که به اعتقاد آرسن ونگر بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر بود.او هافبکی است که پاس‌های بسیار دقیقی ارسال می‌کند.

نمایش قدرتمند او یکی از عوامل اصلی برد 2 بر صفر این هفته شیاطین سرخ در خانه، مقابل کریستال پالاس بود.دیگر هافبک میانی برتر هفته آرون رمزی از آرسنال بود که یک نمایش درخشان دیگر در فصل جدید ارائه داد و  یک گام دیگر به پختگی نزدیک شد. ظاهرا هر فصل یک ولزی باید در لیگ برتر بدرخشد، فصل گذشته گرث بیل و این فصل آرون رمزی. او علاوه بر خوب بازی کردن، گل‌های مهمی هم می‌زند.آرسنال این هفته میهمان ساندرلند بود و با دوگل رمزی توانست این تیم را 3 بر یک شکست بدهد.

برخی آرون رمزی را بهترین بازیکن لیگ برتر تا به این‌جای کار می‌دانند. او پاس‌های کاملی ارسال می‌کند.دیگر هافبک برتر هفته حاتم بن عرفا از نیوکاسل بود. این بار دومی است که او در تیم منتخب هفته جا می‌گیرد.نیوکاسل این هفته در خانه استون ویلا توانست به پیوزی 2 بر یک دست پیدا کند.این ملی‌پوش فرانسوی در لیگ برتر با فراز و نشیب‌های زیادی رو به رو بوده است، اما نمایش وی در پیروزی مقابل استون ویلا همه را به یاد آن بن عرفا آماده انداخت.

هافبک آلمانی و ترک‌تبار آرسنال هم نیامده با یک نمایش خوب در جمع برترین‌های لیگ برتر جا خوش کرد. البته از اوزیل جز این هم انتظار نمی‌رود. بازیکنی که به گواه آمار کارشناسان در 5 سال گذشته بیشتر از هر بازیکن دیگری در اروپا پاس گل ارسال کرده است در این هفته هم ده دقیقه بعد از شروع بازی یک پاس گل برای اولیویه ژیرو فرستاد.اگر او همیشه از پاس‌هایی که در این بازی می‌فرستاد ارسال کند و چنین تکنیکی داشته باشد، قطعا ارزش آن 42.4 میلیون یوروی پرداخت شده را دارد.سونه آلوکو هافبک هال سیتی، دیگر هافبک منتخب هفته از سوی کارشناسان بود. هال سیتی این هفته مقابل کاردیف به تساوی 1-1 رسید.

این هافبک نیجریه‌ای در بازی هفته قبل مقابل من سیتی یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد اما این هفته نمایش خوبی داشت و جبران کرد. وی حرکات هوشمندانه‌ای را برای تیمش از منطقه خود ترتیب می‌داد.برترین مهاجم هفته باز هم اولیویه ژیرو است. آقای گل لیگ فرانسه در فصل 12-2011 ظاهرا این فصل عزم خود را برای آقای گلی در لیگ برتر جزم کرده است.

چهار گل در چهار بازی برای اولیویه ژیرو. وی در هر چهار بازی این فصل آرسنال در لیگ برتر گل نخست تیمش را به ثبت رسانده است. او در کل رقابت‌های این فصل آرسنال 5 گل در 6 بازی زده است.نکته جالب در مورد او این است که وی کلا در فصل جاری لیگ برتر5 ضربه در چارچوب داشته که 4 تای آن‌ها گل شده و در کل رقابت‌ها هم 6 ضربه داخل چارچوب داشته که 5 تا از آن‌ها وارد دروازه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین