کد خبر: ۲۱۰۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

سارقان مسلح سیم های برق در شیراز دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی فارس از دستگیری باند سارق مسلحی خبر داد که اقدام به سرقت سیم برق از انبارهایی در سطح شهر شیراز می کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ "سیروس حیدری" در تشریح این خبر افزود: درپی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از پیمانکاران اداره برق و انبارهای کالای برقی، شناسایی و دستگیری مجرمان و کشف اموال مسروقه بطور جدی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: سارقان در سرقت ها، از یک دستگاه خودرو وانت مزدا استفاده و اقدام به سرقت اموال از انبارها می کردند.

رییس پلیس آگاهی فارس ادامه داد: ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی، چندین اکیپ از ماموران پلیس آگاهی در مناطق جرم خیز مستقر و تحقیقات غیر محسوس در جهت شناسایی سارقان آغاز شد.

سرهنگ "حیدری" افزود: با اقدامات صورت گرفته چندنفر از سارقان مسلح به نام های "و – ک" و "پ – ت" هردو تبعه افغانستان شناسایی و هنگامی که با یک دستگاه خودرو پژو 405 در سطح شهر شیراز در حال تردد بودند دستگیر و خودرو آنها توقیف شد.

وی گفت: با تحقیقات انجام شده از این دو سارق دستگیر شده یکی دیگر از همدستان آنها به نام "م – ع" نیز شناسایی و در عملیات جداگانه در شیراز دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس بیان کرد: سایر اعضای این باند نیز شناسایی و ماموران جهت دستگیری آنها وارد عمل شدند که با انجام اقدامات اطلاعاتی دو نفر از آنها به نام های "ع – ب" و "م – ب" هنگام تردد با یک دستگاه وانت مزدا در مسیر شیراز- ‌خرامه دستگیر شدند.

سرهنگ "حیدری" تصریح کرد: در عملیات دیگری پس از دو نفر دیگر از اعضای این باند در شهرستان های شیراز و مرودشت شناسایی که یکی از آنها به نام "م – ر" در شهرستان مرودشت و دیگری به نام "ع – ب" در شیراز دستگیر شدند.وی گفت: در تحقیقات انجام شده از اعضای این باند سارق مسلح، چهار فقره سرقت مسلحانه و سه فقره سرقت عادی طی سال جاری در شهرستان شیراز کشف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین