کد خبر: ۲۱۰۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

صالحی امیری :آمده‌ام که بمانم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه تا پایان سال تکلیف 13 فدراسیون ورزشی که توسط سرپرست اداره می‌شود، با انتخاب رئیس مشخص خواهد شد، در مورد اینکه آیا به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس معرفی می‌شود، گفت: بنده آمده‌ام که بمانم و همین روندی که شروع کرده‌ایم را ادامه خواهیم داد اما همه چیز به نظر نمایندگان مجلس بستگی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  سیدرضا صالحی امیری در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: به حمدالله کشتی توانست همانند حوزه‌های دیگر از جمله فوتبال، بسکتبال و والیبال درخشش خوبی داشته باشد که جا دارد این موفقیت را به همه ملت ایران و جامعه ورزشی تبریک عرض کنیم.

وی با بیان اینکه تا این لحظه کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز توسط تیم ایران قطعی شد و امروز هم تکلیف وزن 74 کیلوگرم مشخص می‌شود، ادامه داد: در فضای فعلی تیم کشتی آزاد ایران در سکوی دوم قرار داد و  امروز تکلیف نهایی جایگاه این تیم مشخص خواهد شد. به هر حال این موفقیت ارزشمند بود و برای ملت مبارک باشد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در ادامه در مورد پرداخت پاداش ورزشکاران هم تاکید کرد: مانند گذشته احساسی عمل نمی‌کنیم و طبق آئین‌نامه‌های تشویقی، به ورزشکاران پاداش اعطا خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون‌های که توسط سرپرست اداره می‌شود، اظهار داشت: تعهد کردیم تکلیف 13 فدراسیونی که توسط سرپرست اداره می‌شود تا پایان سال مشخص شود. برنامه‌ریزی برای مشخص شدن وضعیت برخی از این فدراسیون‌ها شروع شد اما حتما تا پایان سال روسای همه فدراسیون‌ها مشخص خواهد شد. همه فدراسیون‌ها دارای اساسنامه و قوانین مشخص بوده و بر اساس نظام انتخاباتی رئیس آینده آنها انتخاب می‌شود.

صالحی امیری در ادامه با تاکید بر اینکه خبر خوشی برای فدراسیون‌ها دارد، یادآور شد: پس از برنامه ریزی و جلسات فشرده، تقریبا تا آذرماه اعتبارات مدنظر تمام فدراسیون‌های طی دیروز و امروز به حساب آنها واریز شده است تا در خصوص اعزام تیم‌های خود به مسابقات بین‌المللی مشکلی نداشته باشند. در این بین برای تیم‌های ملی فوتبال، کشتی و سایر فدراسیون‌ها حداقل‌های ضروری برای برنامه‌های تدارکاتی‌شان تامین شد و مشکلی برای اعزام‌ها ندارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در مورد اینکه آیا از سوی دکتر روحانی برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود؟، تصریح کرد: بنده آمده‌ام که بمانم و ان شاء الله همین مسیر را طی می‌کنیم. البته در نهایت همه چیز بستگی به نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل گفت: برنامه کی‌روش که توسط فدراسیون ارائه شد، مورد مطالعه قرار گرفت و مقرر شد طبق برنامه منظمی که ارائه و تصویب شده، تیم ملی برنامه‌ها و اردوهای آماده‌سازی خود را برای حضور موفق در جام جهانی دنبال کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین