کد خبر: ۲۱۱۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۳

ایجاد فضای پلیسی برای مبارزه با بدحجابی، تنها راهکار نیست

وی با اشاره به جایگاه مدیران در نظامی اسلامی، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم مدیران در حکومت اسلامی ترویج فرهنگ دینی با اعمال و گفتار در حوزه مدیریت کاری است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رییس دادگستری شهرستان خرم‌دره با اشاره به نگرانی درباره بدحجابی در جامعه، گفت: ایجاد فضای پلیسی و امنیتی برای مبارزه با بدحجابی تنها راهکار حل این موضوع نبوده بلکه راهکار مؤثرتر مقابله با بدحجابی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از ناحیه متدینین و تلاش بی‌وقفه متولیان امور فرهنگی کشور خصوصاً رسانه با برنامه دقیق و هنرمندانه می‌باشد.

به گزارش ایسنا منطقه زنجان، حجت‌الاسلام میرزایی در جمع مدیران و روابط عمومی ادارات در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با تبریک میلاد مبارک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با بیان این‌که «یکی از رسالت مهم مدیران در حکومت اسلامی ترویج فرهنگ دینی با اعمال و گفتار در حوزه مدیریت کاری است»، اظهار کرد: در این راستا نقش مدیران اجرایی در حوزه مدیریت تحت امر خویش بسیار حساس و تاثیرگذار است.

وی تصریح‌ کرد: مدیران هر مجموعه و اداره باید علاوه بر روان‌سازی امورات اداری و حل و فصل مشکلات مراجعین در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب اهتمام ویژه داشته و با هرگونه بی‌انضباطی‌های کاری، ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌ها و اسباب نارضایتی ارباب رجوع از باب امر به معروف و نهی از منکر برخورد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین