کد خبر: ۲۱۱۲۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸

زندان براي زني كه همسر صيغه‌يي خود را كشت

زن جوان كه براي فرار از شكنجه‌هاي همسر صيغه‌يي‌اش دست به قتل او زده بود با رضايت اولياي دم از مجازات قصاص نجات يافت. اين زن جوان كه «فرناز» نام دارد براي رسيدگي به جنبه عمومي جرم قتل در شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران حاضر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: صبح 22 خرداد سال گذشته زن جواني در تماس با پليس از قتل همسر صيغه‌يي خود خبر داد. در ادامه تيمي از ماموران در آپارتمان اين زن حاضر شده و با جسد مرد جواني روبه‌رو شدند كه با ضربه‌هاي كارد به قتل رسيده بود. آثار به هم ريختگي داخل خانه حكايت از درگيري قاتل و مقتول داشت.

 با حضور تيم جنايي، كارآگاهان به تحقيق از زن 29 ساله به نام فرناز پرداختند كه او با اعتراف به اين جنايت گفت مقتول به نام رضا، همسر صيغه‌يي من بود. او قصد كشتن من را داشت كه در دفاع از خود مجبور شدم او را با ضربه‌هاي كارد از پا درآورم. پس از تحقيقات مقدماتي، جسد براي تعيين علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.

به گزارش اعتماد،درحالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت اولياي دم مقتول با مراجعه به دادسرا رضايت خود را اعلام كردند. حال او كه متهم اين پرونده است در حضور پنج قاضي جنايي پاي ميز محاكمه ايستاد كه در دفاع از خود گفت: سه سال قبل هنگامي كه در شب چهارشنبه سوري در بالكن خانه‌ام آتش روشن كرده بودم همسايه‌ها به خاطر آتش افروزي از من شكايت كرده و مدتي در بيمارستان رواني روزبه بستري بودم. در اين مدت مقتول كه همسايه مان بود به ملاقاتم مي‌آمد او با رفتارش توانست اعتماد مرا جلب كند و ما به صورت 99 ساله صيغه خوانديم. وقتي من و رضا ازدواج كرديم رفتار او تغيير كرد و سر هر موضوعي من را كتك مي‌زد. بعد از دو سال به خاطر رفتار او تصميم گرفتيم جدا از هم زندگي كنيم. يك روز كه با رضا در مقابل خانه‌ام قرار داشتم ماموران او را به اتهام حمل مواد مخدر دستگير كردند. همسرم تصور مي‌كرد من موضوع را به پليس اطلاع داده‌ام به همين خاطر بعد از آزادي از زندان شبانه سراغ من آمد. او دست و پايم را بست و 12 ساعت من را به‌شدت كتك مي‌زد. در يك لحظه كه دست‌هايم را باز كرده بود فرار كردم و به آشپزخانه رفتم و او هم با يك چاقو سراغم آمد و مي‌خواست من را بكشد و من در دفاع از خود او را با كارد آشپزخانه كشتم. وقتي به خودم آمدم او ديگر نفس نمي‌كشيد.

 قرار است به زودي براي اين پرونده حكم صادر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین