کد خبر: ۲۱۱۴۳۰
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲

مالكيت كمتر توپ براي بارسلونا بعد از ۵ سال

تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا شنبه شب در ديدار مقابل وايكانو براي اولين بار در پنج سال گذشته مالكيت توپ كمتري را نسبت به حريف خود در اختيار داشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بارسلونا كه در ۳۱۷ بازي بعد از شكست ۴ بر يك از رئال مادريد در ماه مه ۲۰۰۸، همواره بيشترين مالكيت توپ را در مسابقات داشته و با همين ويژگي در پنج سال گذشته موفق به كسب چهار قهرماني در لاليگا، دو قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، دو قهرماني در جام حذفي اسپانيا، چهار قهرماني در سوپر جام اسپانيا، دو قهرماني در سوپر جام اروپا و دو قهرماني در جام باشگاه هاي جهان شده است.

اين تيم با وجود اين در بازي ديشب گرچه موفق به پيروزي ۴ بر صفر شد اما طبق آمار ۴۹ درصد از مالكيت توپ را نسبت به ۵۱ درصد حريف در اختيار داشت.

بارسلونا فصل گذشته با اينكه در مجموع ۷ بر صفر در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا مقابل بايرن مونيخ باخت اما باز هم ۶۰ درصد مالكيت توپ را در هر دو بازي رفت و برگشت در اختيار داشت.
بدين ترتيب به نظر مي رسد با ورود تاتا به عنوان سرمربي جديد كاتالان ها، دوره جديدي براي اين تيم آغاز شده است.

بر همين اساس جرارد پيكه مدافع بارسلونا هفته گذشته قبل از بازي با آژاكس گفته بود: ما مثل گذشته بازي مي كنيم و تاتا مي خواهد تغييراتي را در تيم انجام بدهد. ما به زمان بيشتري نياز داريم. بايد توازن تيم را پيدا كنيم ولي همه چيز خوب پيش مي رود.

به گزارش ایرنا به نقل از رويترز،در حاليكه بارسلونا ديشب با كمترين ميزان مالكيت توپ خود در پنج سال گذشته موفق به شكست وايكانو شد، پپ گوارديولا معمار اين شيوه بازي، در تيم جديدش بايرن مونيخ آلمان با ۶۹ درصد مالكيت توپ موفق به شكست ۴ بر صفر شالكه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین