کد خبر: ۲۱۱۴۳۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲

نحوه تخصیص یارانه به داروهای بیماران خاص

هوشنگی گفت: در مرحله اول قرار است مابه‌التفاوت 500 قلم داروی بیماران خاص و صعب و علاج به حساب بیماران و متقاضیان واریز شود که به زودی در مراحل بعدی، مابه‌التفاوت داروهای جدید به حساب آنها واریز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرکل دفتر بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تخصیص یارانه داروهای بیماران خاص، گفت: در مرحله اول ۵۰۰ ملیارد تومان به عنوان یارانه در اختیار سازمان‌های بیمه‌گر قرار گرفته و چند روز آینده در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

محمد باقرهوشنگی با اشاره به جلسه روز گذشته سازمان‌های بیمه‌گر، اظهارداشت: در این جلسه نماینده سازمان تامین اجتماعی، سازمان بیمه سلامت، نیروهای مسلح، کمیته امداد حضور داشتند و در خصوص چگونگی نحوه تخصیص یارانه داروهای بیماران خاص بحث شد.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه قرار شد یک هزار و 180 میلیارد تومان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان مابه‌التفاوت داروهای بیماران خاص در اختیار سازمان‌های بیمه‌گر قرار بگیرد.

هوشنگی بیان داشت: نحوه پرداخت یارانه داروهای بیماران خاص، موضوع بعدی جلسه روز گذشته بود که در ادامه قرار شد در مرحله اول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 500 میلیارد تومان به حساب سازمان‌های بیمه‌گر واریز کنند.

مدیرکل دفتر بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته بین سازمان‌های بیمه‌گر مبلغ 500 میلیارد تومان از امروز به حساب سازمان‌های بیمه‌گر واریز خواهد شد و در ادامه سازمان‌های بیمه‌گر مابه‌التفاوت گران شدن داروهای بیماران خاص را به حساب افراد واریز می‌کند.

به گزارش فارس،وی گفت: در مرحله اول قرار است مابه‌التفاوت 500 قلم داروی بیماران خاص و صعب و علاج به حساب بیماران و متقاضیان واریز شود که به زودی در مراحل بعدی، مابه‌التفاوت داروهای جدید به حساب آنها واریز می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین