کد خبر: ۲۱۱۵۶۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹
کشتی فرنگی قهرمانی جهان- مجارستان؛

فینالیست‌های سه وزن پایانی مشخص شدند

در وزن 120 کیلوگرم امیر علی اکبری از ایران با شکست 4 بر یک "رضا کایالپ" قهرمان جهان و نفر سوم المپیک لندن از ترکیه به دیدار پایانی راه یافت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فینالیست‌های سه وزن پایانی رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان مشخص شدند که امیر علی اکبری تنها نماینده ایرانی در یکی از این فینال‌ها محسوب می‌شود.

در وزن 120 کیلوگرم امیر علی اکبری از ایران با شکست 4 بر یک "رضا کایالپ" قهرمان جهان و نفر سوم المپیک لندن از ترکیه به دیدار پایانی راه یافت. "هیکی نابی" از استونی نایب قهرمان المپیک 2012 لندن که با نتیجه 6 بر صفر "میهالی دیک باردوس" از مجارستان را شکست داد، حریف نماینده ایران در دیدار فینال است.

بر این اساس، در وزن 74 کیلوگرم "رومن ولاسوف" از روسیه با شکست "مارک مادسن" از دانمارک به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی "هیون وو کیم" از کره‌جنوبی است که با شکست "امره کاس" از ترکیه فینالیست شد. در این وزن هادی علیزاده پورنیا نماینده ایران در نخستین تجربه حضور خود در رقابتهای جهانی با شکست مقابل مادسن نایب قهرمان جهان از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین در وزن 66 کیلوگرم "هان سو ری یو" از کره‌جنوبی  با برتری مقابل "الکساندر ماکسیمویچ" از صربستان فینالیست شد. حریف وی در دیدار نهایی "اسلام بیک آلبی‌یف‌" قهرمان المپیک روسیه است که با برتری مقابل "حسن علی‌یف" از آذربایجان به دیدار پایانی راه یافت. در این وزن افشین بیابانگرد نماینده ایران با دو پیروزی مقابل کشتی گیران اسلواکی و اوکراین و شکست مقابل "توماس لورینچ" نایب قهرمان المپیک لندن از مجارستان از دور رقابتها کنار رفت.

به گزارش فارس،تيم ملي كشتی فرنگی ايران شب گذشته توسط طالب نعمت‌پور در وزن 84 كيلوگرم صاحب يك مدال طلا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین