کد خبر: ۲۱۱۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني

ايران هميشه از اركان تاريخ جهان بوده است

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني طي دو روز گذشته در ديدارهاي جداگانه با جمعي از فعالان سياسي در استان‌هاي فارس، يزد و خراسان شمالي، بن‌بست‌سازي سياسي براي كشور را تصميمي به دور از منافع ملي و اسلامي دانست و با تأكيد بر نقش مردم در تمام مراحل انقلاب اسلامي، گفت:
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرویس سیاسی - در اين مقطع نيز مردم با هوشياري به جهانيان اعلام كرده‌اند كه اعتدال و منطق‌گرايي به عنوان يك اصل اسلامي، اساس سياست‌‌هاي جمهوري اسلامي در ابعاد داخلي و خارجي است.

به گزارش افتاب، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به گزارش‌هاي نگران‌كننده از اوضاع اقتصادي، صنعتي، كشاورزي و تجارت داخلي و خارجي كشور در دولت سابق گفت: انشاءالله دولت فعلي به كمك مردم، نخبگان و دلسوزان نظام به سوي حل تدريجي مسائل حركت مي‌كند و شواهد نيز نشان از بهتر شدن امور مي‌دهد.

ايشان با يادآوري ايثارگري‌هاي مردم و جوانان در دوران دفاع مقدس و گرامي‌داشت نام و خاطره شهدا، گفت: ايران هميشه يكي از اركان تاريخ بوده و دفاع مقدس هم برگ زرّيني در تاريخ ايران اسلامي است.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به گزارشي كه در جلسه درباره مشكلات درياچه اروميه و رودخانه زاينده‌رود ارائه شد، گفت: آب يك مسئله ملي است، به همين خاطر در دوران سازندگي براي مهار آب‌ها، مخصوصاً آب‌هايي كه از كشور خارج مي‌شوند، برنامه‌هاي منظمي داشتيم كه اگر دنبال مي‌شد، امروز شاهد اين وضع نبوديم.

در آغاز هر يك از اين ديدارها آقايان اعظم هاشمي، عماد تشكري و مهندس رضايي گزارشي از اوضاع سياسي، اقتصادي، فرهنگي و به‌ويژه اقدامات اداري براي تشكيل «جبهه اصلاحات، اعتدال و سازندگي» ارائه و از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني براي سفر به استان‌هاي يزد و فارس دعوت كردند كه ايشان در پاسخ گفت: يكي از آرزوهايم تجديد ديدار با مردم است كه انشاءالله در فرصت‌هاي مناسب انجام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین