کد خبر: ۲۱۱۸۳۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

وجود گشت‌های سیار پلیس در ساعات مدارس

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی جیرفت گفت: گشت‌های سیار در شهرها و راه‌های روستایی در ساعات مدارس داریم تا با افراد متخلف قاطعانه برخورد شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن مسکونی ظهر امروز جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: گشت‌های سیار در شهرها و راه‌های روستایی در ساعات مدارس داریم تا با افراد متخلف قاطعانه برخورد کنیم.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی جیرفت گفت: باید در تمام نقاط کار فرهنگی صورت گیرد و مردم به قوانین احترام بگذارند تا دچار مشکل نشویم.

وی عنوان کرد: در همین راستا همایش از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی جیرفت برگزار می‌شود و از دهیاران و شوراها در این جلسه دعوت می‌شود تا بتوانیم فرهنگ‌سازی مناسبی در این زمینه انجام دهیم.

محمد بیدشکی فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد نیز گفت: نیروی انتظامی تمام سرویس‌های مدارس و آژانس‌ها را توسط اماکن و راهنمایی کنترل می‌کند تا افراد متعهد و شناخته شده این کار را انجام دهند و دچار مشکل نشویم.

وی گفت: تاکنون موارد خاصی در آژانس‌ها و سرویس مدارس در این شهرستان نداشتیم که نشان‌دهنده کنترل خوب نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان است.

در این نشست مشکل ورودی شهر عنبرآباد که خرید فروش محصولات موجب ترافیک و تصادفات در آن شده بررسی و مقرر شد، جلسه‌ای در این ارتباط م برگزار شود و با ارائه برنامه این مشکل ترافیکی ورودی شهر عنبرآباد از مسیر کوه فجر ساماندهی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین