کد خبر: ۲۱۱۹۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
سومين دوره بازي‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي

کارنامه ایران در بازي‌هاي کشورهاي اسلامي

رده بندی مدالی سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تا ظهر روز چهارم بازی ها اعلام شد. تیم ایران برای صدرنشینی این رقابتها رقابت نزدیکی با تیمهی مصر و اندونزی دارد . مهسا افسانه در کاتاي انفرادي، حميده عباسعلي در وزن 68+ کيلوگرم و ذبيح اله پورشيب در وزن 84+ کيلوگرم کميته مردان، طلایی های کشورمان تا امروز بوده اند، تا کنون 13 کشور مدال کسب کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امروز کوميته تيمي بانوان و مردان ايران به مدال نقره مسابقات کاراته بازي‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي دست پيدا کردند. تیم ملی کومیته مردان ایران در فینال این رقابت‌ها با نتیجه 3 بر یک مغلوب آذربایجان شد و به مدال نقره بسنده کرد .

به گزارش تابناک، البته تیم کاتای بانوان ایران در فینال با تیم پرقدرت مصر روبه رو شدند که در این رقابت حساس نیز به برتری 4 بر یک دست یافتند و فینالیست شدند. اما پس از گذشت 30 دقیقه رای این پیکار برگشته و تیم ملی ایران بازنده اعلام شد. 

کوميته تيمي بانوان ايران در ديدار نهايي مسابقات کاراته سومين دوره بازي‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي به مصاف مصر رفت و در ديداري نزديک و حساس تنها به دليل يک امتياز اختلاف به عنوان نايب قهرماني بسنده کرد.

 در نخستين مبارزه حميد عباسعلي با تساوي صفر-صفر مقابل حريف خود متوقف شد. پگاه زنگنه،کاپيتان تيم ملي بانوان ايران در دومين ديدار کوميته تيمي 3 بر 2 برابر کاراته‌کاي مصري به برتري رسيد اما الهه رضازاده در حساس‌ترين پيکار اين مسابقه، بازي را با نتيجه 3 بر يک به حريف خود واگذار کرد تا ايران تنها با يک اختلاف بازنده اين پيکار باشد.

ضمنا امروز چهارشنبه تیم ملی کومیته مردان ایران در فینال این رقابت‌ها با نتیجه 3 بر یک مغلوب آذربایجان شد و به مدال نقره بسنده کرد

 سجاد گنج‌زاده در نخستین دیدار ایران 8 بر صفر از سد نماینده آذربایجان گذشت. ذبیح‌الله پورشیب در دومین دیدار 9 بر 6 مغلوب حریف آذربایجانی شد تا در مجموع یک-یک مساوی شویم. مهدی سلطانی در سومین دیدار ایران برابر حریف آذربایجانی خود 8 بر صفر شکست خورد. سعید حسنی پور نیز با نتیجه 6 بر 2 مغلوب حریف آذربایجانی خود شد تا در مجموع تیم ایران نقره بگیرد.

مدال‌هاي کاروان ايران تا اين لحظه به شرح زير است:

طلا:

مهسا افسانه در کاتاي انفرادي، حميده عباسعلي در وزن 68+ کيلوگرم و ذبيح اله پورشيب در وزن 84+ کيلوگرم کميته مردان سومين طلايي

نقره:

پگاه زنگنه در وزن 68-، دلارام دوستي در وزن 61-، سعيد حسني‌پور در وزن 75- و هامون درفشي‌پور در وزن 60-

برنز:

نسرين دوستي در وزن 50- کيلوگرم و کاتاي تيمي مردان ايران


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین