کد خبر: ۲۱۱۹۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶

حداد عادل: نطق روحانی منطقی بود

رئیس فراکسیون اصولگریان مجلس، نطق دیشب رئیس‌جمهور در سازمان ملل را منطقی دانست و گفت: تغییر لحن ایران و آمریکا مثبت است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون اصولگریان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، با اشاره به نطق دیشب رئیس‌جمهور در سازمان ملل گفت: نطق روحانی به هیچ وجه از سر ذلت و وادادگی نبود و در آن اقتدار و اعتقاد به چشم می خورد و در عین حال منطقی هم بود.

وی با بیان اینکه نطق روحانی همان حرف همیشگی ملت ایران بود، درباره تأثیر تغییر لحن ایران و آمریکا افزود: این تغییر لحن مثبت است و ما باید کمک کنیم تا جایی که ممکن است با نرمش قهرمانانه که رهبری فرموده‌اند و با حفظ اصول حرف حق خودمان را بیان کنیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

رئیس فراکسیون اصولگریان مجلس تصریح کرد: راستی آزمایی این است که ببینیم آیا این حرف‌ها به عمل منتهی می‌شود یا فقط حرف است همانطور که آنها در صحبت‌های خود می‌گویند علاوه بر حرف، اقدامات عملی باشد ما هم عینا همین را می‌گوییم که نباید به تعارفات و الفاظ اکتفا کنیم و باید اقدامات عملی آغاز شود.

حدادعادل در پاسخ به این سوال که برخی تحلیلگران غربی معتقدند آمریکا با لغو برخی تحریم‌ها گام خود را برداشته و منتظر گامی از سوی ایران است، اظهار داشت: ما تخلفی نکرده بودیم ما در چارچوب NPT و مقررات بین‌المللی، غنی سازی صلح آمیز را در کشور خود  خواستاریم و در این چارچوب حاضریم گفت‌وگو کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین