کد خبر: ۲۱۲۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴

یاوری در کمتر از 8 هفته دوباره به پرسپولیس رسید

محمود یاوری با سابقه ترین مربی حال حاضر لیگ برتر که در حال حاضر مسن ترین مربی لیگ برتر نیز هست ، برای سی و ششمین بار در دوران مرییگری خود مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: یاوری با 13 تیم مختلف سابقه رویارویی با سرخپوشان را دارد که آخرین تقابل او با پرسپولیس در هفته سوم فصل جاری با تیم مس کرمان بود. یاوری در 35 رویارویی قبلی با سرخپوشان در مجموع 5 برد ،14 مساوی و 16 باخت مقابل پرسپولیس بدست آورده است.

 بردهای یاوری با تیم پاس در سال 77 با نتیجه 2-1 ، در فصل 88 با شاهین با نتیجه 4-1 ، در فصل 89 با تیم صبا با نتیجه 2-1، در فصل 90 و 91 با تیم سپاسی با نتیجه 3-2 بوده است.

 او با تیم فجرسپاسی تاکنون 7 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته است که نتایج او یک باخت 3-1، یک باخت 2- صفر، دو تساوی 1-1 ، یک تساوی بدون گل و دو برد 3-2 بوده است.

یاوری در اتفاقی نادر که فقط وقوع آن فقط در فوتبال ایران ممکن است، در کمتر از 8 هفته و در دور رفت لیگ برتر با دومین تیم مقابل پرسپولیس قرار می گیرد! او در هفته سوم با تیم مس کرمان 2- صفر در آزادی مغلوب پرسپولیس شد. یاوری در فصل 89 لیگ برتر نیز با سه تیم صبا، پاس و استیل آذین مقابل پرسپولیس قررا گرفته بود و در این فصل نیز احتمالاً 3 رویارویی با سرخپوشان خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین