کد خبر: ۲۱۲۲۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۰
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال :

برتری مدعیان قهرمانی، طلوع گسترش

هفته يازدهم ليگ برتر با برگزاري شش بازي به پايان رسيد و در يكي از مهم‌‌ترين بازي‌ها فولاد صدرنشين در انزلي 2 بر يك ملوان را در انزلی برد و همچنان در صدر جدول باقي ماند. دربي اصفهان هم سپاهان فتح كرد، پنج‌شنبه گذشته هم پرسپوليس با يك گل فجرسپاسي را برد، ضمنا بازی تیمهای فوتبال استقلال و سایپا بخاطر بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برتری مدعیان قهرمانی، طلوع گسترشهفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی به پايان رسيد که راه آهن سورینت بعد از هشت هفته طعم پیروزی را چشید؛ پرویز مظلومی با شکست کارش را در مس کرمان آغاز کرد و فولاد خوزستان با پیروزی برابر ملوان همچنان در صدر جدول باقي ماند.

به گزارش تابناک ، در ضمن تیم سپاهان در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن به برتری رسید تا این تیم جای پرسپولیس را در رده دوم بگیرد.

راه‌آهن هم با يك گل داماش را برد و به دومین برد فصل رسید و تا حدودي از بحران خارج شد. نتيجه جالب را تيم شگفتي‌ساز گسترش فولاد در كرمان رقم زد که در یک بازی دیدنی شاگردان رسول خطيبي اين هفته با نتيجه 2 بر يك مس كرمان را بردند و به اين ترتيب اولين باخت پرويز مظلومي با تيم كرماني رقم خورد.

دربي اصفهان هم سپاهان فتح كرد. زردپوشان اصفهاني در اين بازي با تك‌گل اميد ابراهيمي به پيروزي رسيدند و با 21 امتياز به رده دوم جدول ليگ برتر صعود كردند. تراكتوسازي هم با تك‌گل كريم انصاري‌فرد نفت تهران را برد و به مكان چهارم جدول صعود كرد. پنج‌شنبه گذشته هم پرسپوليس با يك گل فجرسپاسي را برد.

در یکی از مهمترین این مسابقات، فولاد خوزستان در انزلی موفق شد از سد تیم ملوان عبور کند و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد. شاگردان حسین فرکی با این پیروزی ارزشمند 25 امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کردند. از سوی دیگر تعداد باخت‌های ملوان با این نتیجه به عدد پنج رسید تا این تیم در رده چهاردهم جدول باقی بماند.

دربی اصفهان را می‌توان حساس‌ترین بازی هفته یازدهم دانست. دو تیم سپاهان و ذوب آهن که در چند سال گذشته با یکدیگر رقابت نزدیکی را در دربی اصفهان داشته‌اند، امروز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند و در نهایت سپاهان موفق شد سه امتیاز بازی را از آن خود کند. تک گل دربی اصفهان را امید ابراهیمی با یک ضربه کاشته زیبا به ثمر رساند. با این پیروزی، تیم سپاهان به رده دوم جدول صعود کرد.

البته دقیقه 78 بیاتی نیا باریکن تیم ذوب آهن دروازه سپاهان را باز کرد اما کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد . البته عمدی نبود!؟

تابلوي نتايج هفته يازدهم

پرسپوليس يك.............................فجر سپاسي صفر

گل: سيدمهدي سيدصالحي

راه‌آهن يك............................................. داماش صفر

گل: بهنام برزاي

ملوان يك........................................................فولاد 2

گل‌ها: مهدي نوري و لوسيانو پريرا( فولاد) اسماعيل صمدي

تراكتورسازي يك............................نفت تهران صفر

گل: كريم انصاري فرد

مس صفر.........................................گسترش فولاد 2

گل‌ها: سيدايمان موسوي، رسول عليزاده( فولاد)، مصطفي شجاعي( مس)

ذوب آهن صفر....................................... سپاهان يك

گل: اميد ابراهيمي

استقلال خوزستان يك..............................صبا صفر

گل:سهراب بختیاری زاده
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین