کد خبر: ۲۱۲۵۰۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

لجبازي بر سر پارک خودرو سرنوشتم را عوض کرد

راننده اي که به خاطر لجبازي بر سر پارک خودرو، مرتکب جنايت شده بود، صبح روز پنجشنبه گذشته، در بازسازي صحنه قتل گفت: به خاطر يک لجبازي بيهوده سرنوشت و زندگي ام تغيير کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ساعت حدود ۲۱ مورخه 92.6.17 راننده يک دستگاه پرايد که همسر و ۲خواهرش سرنشين آن بودند، به سمت يکي از مراکز تجاري در منطقه الماس شرق مشهد حرکت کرد. راننده که از شيراز و به قصد مسافرت به مشهد آمده بود، قصد داشت خودروي خود را در پارکينگ مرکز تجاري پارک کند اما راننده اي که پشت سر او قرار داشت با زدن بوق از وي خواست تا زودتر حرکت کند، اما او از حرکت خودداري کرد و همين موضوع به درگيري لفظي بين رانندگان منجر شد.

در حالي که رانندگان خودروها براي نزاع پياده شده بودند، ماجرا با دخالت مأموران انتظامات پايان يافت. وقتي راننده ۲۷ساله پرايد خودرواش را در طبقه دوم پارکينگ پارک کرد و قصد داشت وارد مرکز تجاري شود، يکي از افرادي که در محل درگيري آنان حضور داشت به وي نزديک شد و گفت: «راننده اي که با او مشاجره کردي به همراه چند تن ديگر از دوستانش وارد پارکينگ شده اند!»

راننده مسافر نيز با تصور اين که شايد آن ها به خودروي او آسيبي برسانند همراهانش را مقابل در ورودي مجتمع گذاشت و خودش دوان دوان وارد پارکينگ شد و آنان را اطراف خودرواش مشاهده کرد، همين موضوع دوباره به درگيري بين آنان منجر شد و راننده ۲۷ساله از صندوق عقب خودرواش چاقويي را برداشت و قصد داشت به سمت آنان حمله کند که با ممانعت يکي از افراد حاضر در محل مواجه شد و چاقو به زمين افتاد، ولي او دوباره چاقو را برداشت و به سمت راننده ديگر که کمربندش را بيرون آورده بود، حمله و او را با ضربه چاقو نقش بر زمين کرد.

اين گزارش حاکي است: مجروح اين حادثه توسط مأموران اورژانس به بيمارستان رضوي مشهد منتقل شد اما به دليل عوارض ناشي از اصابت چاقو جان سپرد و بدين ترتيب پرونده جنايي روي ميز قاضي ويژه قتل عمد گشوده شد. به دستور قاضي صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد در زمان حادثه) کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي عمليات دستگيري متهم فراري را در دستور کار قرار دادند و ساعاتي بعد او را که تصميم گرفته بود خود را به نيروهاي انتظامي معرفي کند، بازداشت کردند.

به گزارش خراسان،وي صبح پنجشنبه گذشته با ذکر جزئيات اين حادثه در برابر قاضي علي اکبر صفائيان گفت: يک لجبازي بيهوده موجب شد تا مسير زندگي و سرنوشتم تغيير کند.او با بيان اين که چاقو را پس از نزاع پرت کرده است، افزود: از کرده خود پشيمانم. گزارش خراسان حاکي است: در ابتداي بازسازي صحنه جنايت ابتدا کارآگاه احسان حسن نژاد (افسر پرونده) خلاصه اي از ماجراي اين پرونده جنايي را در برابر دوربين قوه قضاييه شرح داد و سپس متهم چگونگي وقوع نزاع منجر به قتل را توضيح داد. پس از پايان اظهارات و اعترافات متهم، مقام قضايي دستور پايان بازسازي صحنه قتل را اعلام کرد و متهم براي سير مراحل قانوني روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین