کد خبر: ۲۱۲۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

تشکر شورای شهر تهران از حضور قدرتمند روحانی در نیویورک

دوستی اظهار امیدواری کرد که تیم هسته‌ای که با اذن رهبری، موضوع مهم هسته‌ای و دیگر مسائل سیاسی خارجی را بر عهده گرفته با حفظ اقتدار ملی مشکلات و تنگناهای پیش آمده را پیگیری و رفع نماید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از اعضای شورای شهر تهران به نمایندگی از سایر اعضا از رییس جمهور و تیم قدرتمند دیپلماسی وی برای خلق یک حماسه دیگر در سال حماسه سیاسی تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل دوستی امروز قبل از شروع به کار دستور جلسه شورای شهر تهران در نطقی پیش از دستور از اقدام دولت برای خلق حماسه‌ای دیگر در سال حماسه سیاسی تشکر کرد.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی در ابتدای سال از مشهد و با پیام رهبر انقلاب آغاز شد و در تاریخ 24 خردادماه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دشمنان انقلاب را مایوس و دوستداران انقلاب را خشنود کرد، افزود: این حماسه با انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی به سابقه درخشان سیاسی و اجرایی و انتخاب بیش از یکصد هزار نفر در انتخابات شوراها تحقق یافت و در یک فضای صمیمی و معنوی پس از تنفید و تحلیف رییس جمهور اعتماد کابینه از مجلس گرفته شد و کابینه قوی و کارآمد سکان اجرایی کشور را بر مدار عقلانیت به عهده گرفت.

وی افزود: نمونه بارز عملکرد دیپلماسی فعال، هوشمندانه، مدبرانه و با رعایت سه اصل حکمت، مصلحت، عزت در سفر اخیر رییس جمهور به سازمان ملل رخ داد و شایسته است از رییس جمهور و تیم قدرتمند دیپلماسی وی تقدیر و تشکر کرد.

دوستی اظهار امیدواری کرد که تیم هسته‌ای که با اذن رهبری، موضوع مهم هسته‌ای و دیگر مسائل سیاسی خارجی را بر عهده گرفته با حفظ اقتدار ملی مشکلات و تنگناهای پیش آمده را پیگیری و رفع نماید.

وی افزود: پیامد اصلی این حماسه ایجاد وحدت و همبستگی و انسجام داخلی بین نیروهای مخلص و صادق و تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن می‌باشد که این مهم با تدبیر مقام معظم رهبری و تصمیم سران سه قوه به ویژه قوه قضاییه تحقق خواهد یافت.

وی تاکید کرد: خلق حماسه سیاسی و دمیدن امید بین توده‌های مختلف مردم بعد از تدبیر رهبری تحت تاثیر نقش کلیدی شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی و محمدرضا عارف بوده است.

وی در ادامه از دلسوزان نظام و نیروهای مختلف ارزشی، خانواده شهدا و مردم نجیب تهران خواست تا به شورای چهارم کمک کنند تا شورایی کارآمد، متخصص،‌ حرفه‌ای، دلسوز، پاک و خدمتگزار باشد.

دوستی گفت: شورای چهارم تلاش می‌کند تا جز خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دغدغه دیگری نداشته باشد و در جهت حل مشکلات شهر تهران از همه نخبگان و متخصصین مدیریت شهری و انسان‌های اهل نظر و فکور استفاده کند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که شهردار تهران از نیروها و معاونین و مدیران شهرداری تهران در جای درست آن استفاده کند و اقدامات آنها منتهی به خدمت خالصانه به شهروندان شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین