کد خبر: ۲۱۲۸۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸

پرسپولیس در تدارک جشن ۵۰سالگی

در نشست شورای مدیران و معاونان باشگاه در مورد برگزاری جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس، توسعه دانشگاه و همچنین تکریم پیشکسوتان پرسپولیس بحث و گفت و گو شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نشست شورای مدیران و معاونان پرسپولیس امروز با حضور سیدمحمد پنجعلی، علیرضا اسماعیلی، محمود سالارکیا، امیدعلی پورحسن، داریوش سودی، حسین فریدونی، عبدا... تفرشی، امیرعلی حسینی، امیر جیرودی و حسین قدوسی به ریاست بهروز منتقمی برگزار شد.

 این نشست پس از تقدیر از اشکان شکوفی که به نمایندگی از سوی تیم تنیس پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، رسمیت یافت.

در این نشست پنجعلی درباره بها دادن بیش از پیش به پیشکسوتان مباحثی را مطرح کرد. سپس درباره جشن پنجاهمین سال تاسیس باشگاه پرسپولیس از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه گزارشی ارائه شد. یکی از نکات بارز این گزارش تامین هزینه‌های برگزاری مراسم از سوی اسپانسر بود.

در ادامه این نشست، داریوش سودی رئیس مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس گزارشی را درباره عملکرد این مرکز و طرح توسعه رشته‌ها در دوره بعدی از 13 رشته به 22 تا 25 رشته ارائه نمود.

به گزارش فارس،همچنین پورحسن معاون ورزشی و فنی باشگاه و حسین فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس اعلام کردند ظرف یک ماه آینده در 21 منطقه تهران دفاتر نمایندگی و مدارس فوتبال پرسپولیس راه‌اندازی خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین