کد خبر: ۲۱۲۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱

حضور 200 نماینده در نشست دولت و مجلس

محورهای جلسه و سخنرانان/ نخستین نشست مشترک دولت و مجلس در دولت یازدهمٰ امشب با حضور روسای دو قوه برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  این نشست هم اکنون در نهاد ریاست جمهوری و به میزبانی قوه مجریه در حال برگزاری است. سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی آغازگر این جلسه خواهد بود. سپس رئیس مجلس به سخنرانی خواهد پرداخت.

 در این جلسه آقای لاریجانی رئیس مجلس از مواضع مقتدرانه حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور در بحث سیاست‌های خارجی و سفر وی به نیویورک و حضور در سازمان ملل متحد و موضوع انرژی هسته‌ای تقدیر کرد. رئیس مجلس همچنین حرکت‌های افراطی‌گری و سلفی در عرصه بین‌المللی را محکوم کرد.

صادقی تاکید کرد: رئیس مجلس همچنین در این جلسه گفت که برای مدیریت کشور دولت و مجلس باید به فهم مشترکی برسند و مسائل و مشکلات درونی را با همکاری و تعامل پیگیری کنند.

خانه ملت هم به نقل از احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس نوشته است: تاکنون حدود 200 نفر از نمایندگان در این نشست حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور بیشتر اعضای هیأت دولت از جمله مجید انصاری، اسحاق جهانگیری و محمدعلی نجفی در نشست مشترک مجلس و دولت به خانه ملت گفت: خوشبختانه نشست امروز در فضایی صمیمانه برگزار شده است.

به گفته وی در این نشست علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی و غلامرضا مصباحی‌مقدم رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به‌عنوان نماینده رؤسای کمیسیون‌های تخصصی و دو نفر از نمایندگان با انتخاب دولت سخرانی می‌کنند.

ایسنا هم نوشته است: در این جلسه موضوعات مرتبط با تعاملات دولت و مجلس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و درباره اصلاحیه بودجه 92 و سه وزیر باقی‌مانده دولت نیز صحبت خواهد شد.

مهر هم نوشته است:

همچنین جلسات مشترک میان دولت و مجلس ، ارتقاء همکاری و بهبود روابط و استفاده حداکثری از ظرفیت دو قوه و خدمت رسانی به مردم صحبت از دیگر موضوعاتی است که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین