کد خبر: ۲۱۲۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱

اعتراض شدید قلعه‌نویی و استقلالی‌ها به داور عربستانی

هواداران استقلال در پایان نیمه نخست دیدار تیم‌شان برابر سئول کره جنوبی به شدت به قضاوت داور عربستانی این بازی اعتراض کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: با آغاز دیدار تیم‌های استقلال ایران و اف.سی سئول کره جنوبی بر تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی افزوده شد و در حال حاضر نزدیک به 85 هزار نفر شاهد بازی دو تیم هستند.

پیش از آنکه گل تیم میهمان وارد دروازه استقلال شود، هواداران تیم ایرانی سی دقیقه از جای خود برخاسته و یک صدا تیم محبوب خود را تشویق کردند اما بعد از گل تقریبا از بازگشت نتیجه ناامید شده بودند و فقط جریان بازی را دنبال می‌کردند.

در دقایق پایانی نیمه نخست برخورد مشکوکی بین پژمان نوری و مدافع سئول اتفاق افتاد که هواداران استقلال معتقد بودند این صحنه پنالتی است. امیر قلعه نویی در این صحنه به شدت به عملکرد داور عربستانی بازی اعتراض کرد. در پایان نیمه هم هنگامی که خلیل الغمدی به همراه کمک‌هایش در حال خروج از زمین بازی بود، هواداران استقلال با شعارهای تندی از او پذیرایی کردند و به قضاوت او اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، این دیدار تا دقیقه 57 با نتیجه مساوی یک بر یک در جریان است. استقلال برای صعود به فینال به سه گل دیگر نیاز دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین